~69~

635 10 3
                                    

,,Spí?" Spýtal sa Liam vedľa, ktorého som si sadla. Len som prikývla, lebo ma zaujal film, ktorý išiel v telke.
,,Je to naozaj ťažké... Myslím, byť rodič." Odlepila som oči od obrazovky a konečne sa pozrela na môjho budúceho muža.
,,Áno je to ťažké, no ty si sa tak rozhodol!"
,,Ja viem... Nechcel som aby to dieťa vyrastalo bez otca! Aj tak bude mať ťažký život keďže je s takej rodiny akej je." Prikývla som a položila hlavu na jeho rameno. Len myšlienka na fakt, že by tu teraz nemusel byť bola hrozná, no našťastie nie pravdivá. Liam sa s kómy po mesiaci prebral. Ja som zistila, že som tehotná a jediná možnosť, ktorá tomu zodpovedala bol Zack. Teda lepšie povedané ten deň, keď ma znásilnil. Čo sa týka jeho zostal vo väzení. Zistilo sa, že berie drogy a potreboval peniaze na nové dávky a keďže som vyhrala v tej súťaži krásy peniaze rozhodol sa, že budem jeho cieľ. Pridala sa k nemu aj jeho milovaná Rita a pár ďalších kamarátov. Zack bude vo väzení dokopy 10 rokov a dokonca života má zakázané sa ku mne priblížiť. Dieťa sme sa rozhodli vychovávať spolu s Liamom, lebo ani jeden nechcel aby to dieťa vyrastalo v nekomplstnej rodine. Práve preto sme sa aj zasnúbili. Je zvláštne, že mám len 21 rokov a už mám dieťa a som zasnúbená. Dostali sme aj predsvadobný dar v podobe domu, lebo ja som nechcela bývať na tom mieste, kde sa to stalo. Môj život sa vrátil do normálu. Teda aspoň z časti.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(O 3 roky neskôr)
@jadestyles vidíte tie dve krásne dievčatá? To sú moje dcéry! Vážne!
@roxyhemsworth and Antoniette Ellie Styles

 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~(O 3 roky neskôr)@jadestyles vidíte tie dve krásne dievčatá? To sú moje dcéry! Vážne!@roxyhemsworth and Antoniette Ellie Styles

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Pri tejto fotke nie je možné pridať komentár...

Koniec! Čo hovoríte? Mám nachystanú aj druhú časť, no neviem či ju vydám...
Zatiaľ však máme len tento príbeh a ja by som chcela poznať vaše názory!
Tie mi môžte písať do komentárov!
Celú túto knihu venujem všetkých, ktorý tento príbeh čítalo, komentovali, votedovali alebo si ho pridali do nejakého zoznamu literatúry!
Ďakujem!
Mina

Instagram LifeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz