1.Bölüm

1.3K 20 0
                                    

Yine her zamanki gibi alarm sesliyle uyanmaktan bıkmıştım. Yataktan kalkıp alarmımı kapattım ve banyoya girdim 2 gündür yıkanmıyodum ve çok pis kokuyodum hemen duşa girip yıkandım yıkandıktan sonra odama geçip dolabımı açtım. Okul formalarımı alıp giydim saçımıda kurutup salık bıraktım artık okula gitmeye hazırdım çantamı alıp aşa indim. Annem kahvaltı hazırlamış beni bekliyordu ama zamanım yoktu hemen çıkmam gerekti yoksa geç kalıcaktım.

"Günaydın anne"

"Günaydın kızım gel sana kahvaltı hazırladım"

"Zamanın yok anne kantinde birşeyler atıştırırım"

"Birazcık yeseydin kızım"

"Yok anne hadi kaçtım ben görüşürüz."

Evden çıktım telefonumu çıkarıp kulaklığımı taktım durağa doğru ilerledim hava biraz esiyodu galiba kış yaklaşıyodu durakta otobüsün gelmesini beklerken tuana gelmişti tuana benim 4 senelik arkadaşımdı kısa boylu sarı saçlı ve gözlüklüydü.

"Günaydın elif "

"Günaydın tuana"

Otobüs gelmişti hemen otobüse bindik otobüs boştu bende en arkaya cam kenarına oturmuştum tuanada yanıma oturmuş sevgilisiyle mesajlaşıyodu ben ise müzik dinliyodum.

Oda ne sevdiğim çocuk bizim bindiğimiz otobüse biniyodu onu gördüğümde kalbim yerinden çıkıcakmış gibi oluyodu. Adı Buraktı 1.75 boylarında esmer ve bi o kadar da yakışıklıydı. İkimizde 11.sınıftık ve aynı sınıftaydık. Bizim yanımıza doğru geliyodu.

"Selam kızlar"

"Selam"

Bize selam vermişti ama ben kulaklıkla müzik dinlediğim için duymamış gibi yaptım. Burak benim duymadığımı anlayınca kulaklığımı çıkardı.

"Selam dedik hanımefendi"

"Haah... Se..lam"

Geri kulaklığımı taktım müzik dinlemeye devam ettim burakta bana bakıp gülüyodu utanmamak için kendimi zor tutuyodum. Okula gelmiştik hemen otobüsten inip yürüdük ben hala müzik dinliyodum burak yanıma gelip bana baktı hala müzik dinlediğimi görünce kulaklığın birini çıkarıp kendine taktı ben ona şaşırmış bi şekilde bakıyodum.

...

Sınıfa girdim ve en arkaya cam kenarına oturdum kafamı masa koyup uyudum.

Kıskanç SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin