3.Bölüm

906 21 2
                                    

Güneşin yüzüme vurmasıyla yataktan kalktım saatte baktığımda 8 di zaten ilk 2 dersim boştu ve rahattım banyoya girdim ellimi ve yüzümü yıkadım sonra havluyla yüzümü kuruladım. Aşa indim babam kanepeye oturmuş tv izliyodu annem ise kahvaltı hazırlıyodu.

"Günaydın baba"

Arkasına dönüp bana baktı.

"Günaydın kızım"

Annemin yanına gittim ve yanağına bi öpücük kondurdum. Oda gülümseyerek benim yanağımı öptü

"Günaydın anne"

"Günaydın yavrum"

"Ne yapıyosun"

"Patates kızartıcam kızım"

"Tamam bırak ben hallederim"

Patatesleri alıp kesmeye başladım annemde ocağın altını yaktı ve tencereyi koydu bende kestiklerimi tencerenin içine attım onlar pişerken tabakları çıkarıp masaya koydum çekmeceden çattaları çıkardım ve masaya koydum herşeyi hallettikten sonra kızarttığım patatesin altını kapattım ve tabaklara koydum.

"Baba hadi kahvaltıya"

"Tamam kızım"

Hep birlikte sofraya oturup kahvaltımızı ettik. Bir anda kapı çalmıştı kalkıp kapıyı açtım gelen tunaydı.

"Hoşgeldin tuana"

"Hosbuldum"

"Anne biz odaya çıkıyoruz"

"Tamam kızım"

Tunayla birlikte odaya çıktık ben direk dolabımı açtım okul formalarımı çıkardım.

"Hadi kızım çabuk giyin de gidelim"

"Niye acelesimi var"

"Ya sen çabuk giyin dışarı çıktığımızda anlarsın"

Üstümü giyindim saçımıda tarayıp salık bıraktım çantamı alıp evden çıktık durağa doğru ilerlerken arkamızdan bi araba korna sesleriyle yanımıza doğru geldi ve durdu camını açtı ve bu buraktı yanında da görkem vardı.

"Hadi kızlar binin"

Tuana çekiştirerek arabaya bindirdi. Demek bunun için acele etmemi istemişti tuana. Burak arkasını döndü ve bana baktı

"Günaydın elif hanım"

"Günaydın burak bey"

Gülerek önüne döndü ve arabasını çalıştırdı bi kaç dakika sonra okula gelmiştik hepimiz arabadan indik burak ise arabayi park etmeye gitmişti. Bizde burağın gelmesini bekledik tuana koluma girdi bende onun bana bişey demesini bekledim.

"Elif biz görkemle kantine gidiyoruz sen burağı beklersin artık"

"Ya delimisin gelir şimdi burak"

"Sınıfta görüşürüz knk"

Görkemin koluna girdi ve bana gülerek gittiler bunu bilerek yapıyodu bizi baş başa bırakması için ama ben ona göstericem sınıfta. Burağa bakmak için arkamı döndüğümde birine çarpmıştım kim olduğuna baktığımda buraktı.

"Hop sakin ol elif "

"Pardon özür dilerim arkamda olduğunu bilmiyodum"

"Önemi yok"

Diyerek güldü bu çocuk her konuştuğunda bana gülüyodu ve bu çok hoşuma gidiyodu gülerken o gamzeleri ah allahım sana geliyorum.

"Ee tuanayla görkem nerde"

"Onlar kantine gittiler"

"O zaman kantine gidelim"

"Gitmişlerdir sınıfa onlar bence sınıfa gidelim"

"Peki o zaman bayanlar önden"

Gülümseyerek önden yürüdüm birlikte sınıfa girdik biz sınıfa girdiğimiz an arkamızdan hoca derse girdi. Tuana kulağıma yaklaştı ve fısıldamaya başladı.

"Naptınız biz yokken"

"Elinin körünü yaptık tuana senin yüzünden çocukla çarpıştım ya"

"Oha gerçekten mi"

"Evet"

Hoca bizi tuanayla konuştuğumuzu görünce ikimizide uyardı tuanaya dönerek sus hareketi yaptım.

"Tamam sustum ama teneffüste konuscaz bu konuyu"

"Yok konuşmıycaz sus"

"Ama eliff"

"Sussana kızım hoca kızacak gene"

"Off tamam"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 27, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kıskanç SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin