Yanımda tuana oturuyodu önümde de burak oturuyodu hoca sınıfa girmişti ben ise hayla uyuyodum tuana hemen beni dürttü bende ne var anlamında kafa salladım hocayı gösterince hemen ayağa kalktım hoca günaydın dedikten sonra oturduk.
...
Zil çalmıştı hemen kulaklıklarımı çıkarıp müzik dinledim ve kafamı masaya koyup uyudum tuana yanıma gelip kulaklıklarımı çıkardı.
"Ne var tuana bi rahat bırakmadın"
"Kalksana kızım kantine gidelim birşeyler atıştıralım"
"Aç değilim tuana git başımdan"
"Seni rahat bırakmayacağımı biliyosun o yüzden hadi kalk"
"Offf tuana offf"
Kulaklığımı çantama koyup telefonu cebime soktum tuanada hemen koluma girdi ve gülüyodu bu kız birşeyler çeviriyo ama ne neyse çıkar kokusu birlikte kantine indik allatan sıra yoktu hemen tost söyledim. Tostum hazır olduktan sonra tuanayla boş bi yer bulup oturduk hem telefonla ilgileniyodum hemde tostumu yiyodum. Yanımıza biri oturmuştu kim olduğuna baktığımda burak ve görkemdi. Görkem tuananin sevgilisiydi. Görkemle tuana sohbet ediyolardı ben ise onlara bakıyodum keşke bizde burakla şöyle olabilsek diye ama olmaz ki neden olsun çünkü o beni sevmiyo benim gibi çirkin bi kızı napsın.
"Tuana ben sınıfa çıkıyorum"
Tuana tam konuşcakken araya burak girer.
"Gel beraber çıkalım sınıfa"
"Peki olur"
Tuanayla görkem hala oturuyorlardı bizde burakla sınıfa çıktık ben kendi yerime oturudum oda kendi yerine oturdu arkasına dönüp bana baktı bende noldu anlamında kafa salladım. Tam burak konuşucakken yanına ceren gelir bu kıza çok uyuz kapıyorum ne zaman görsem hep burağın yanında hiç peşini bırakmıyo şeytan diyo saçını başını yolla kafamı masaya koyup uyudum.
...
Çıkış saatti gelmişti çantamı alıp tuanayla sınıftan çıktık yanımıza görkem gelmişti ama burak yoktu durağa doğru ilerledik arkamızdan biri sesleniyodu burağın sesine çok benziyodu arkama dönüp baktım evet buraktı ama yanında en sinir kaptığım cerende vardı önüme dönüp yürümeye devam ettim durağa geldiğimizde otobüs hemen gelmişti otobüse bindim ve her zamanki gibi en arkaya cam kenarına oturdum.
...
Eve geldiğimde direk yatak odasına geçtim üzerimi değiştirip geri aşa indim annem akşam yemeği hazırlamıştı hemen sofraya oturdum.
"Nasılsın canım"
"Iyiyim anne"
Birlikte yemek yedikten sonra sofrayı topladık sonra odama geçip oturdum yanıma en sevdiğim kitabımı aldım ve okumaya başladım. Saat geç olmaya başlayınca kitabımı koyup uyudum ama uyuyamıyodum aklımda burak vardı çıkmıyodu aklımdan o salak cerenden de nefret ediyorum. Yavaş yavaş uykum gelmeye başlamıştı yavaşça gözlerimi kapattım ve uyudum.