1

75 11 176
                                    

 DAY 1

  "You have slain an enemy"

  "Enemy has been slain"

  "Double kill"

  "Legendary"

  "Double kill"

  "Enemy has been slain"

  "LOST"

  "ARGH!! BAPAK KAU HIJAU. AKU MAIN DH POWER TADI!!" Rambutnya ditarik-tarik.

  "Power? WE GOT THAT POWER~ POWER~" nyanyi seorg rakannya sambil menari.

 Tiba-tiba, kerusi di hadapan mereka di tarik.

"Sekop? Kau kenapa?" soal namja yg bermain Mobile Legend sambil menekup mulut rakan nya yg sibuk menyanyi tadi.

  "Alah. Mesti pasal Jihye ni" kata Chanyeol menepis​ tangan Daniel. "Jihye? Anak sapo pulak tu??" Daniel berkerut dahi.

  "Alah, Jihye. Anak Pakcik Choi. Weyh, Sekop. Kau kenal kan Pakcik Choi?" soal Chanyeol.

  "Ohhh! Aku tahu. Pakcik Choi yg jual cendol dengan anak dara dia yg cekci fuhhhh aumsss gitu" gelak Daniel dan Chanyeol.

  Meja diketuk. Mereka berdua tersentak dan memandang namja di hadapan mereka.

  "Okey okey. Bagitahu lah apa adik kau buat kali ni?" soal Daniel lebih serius.

  Chanyeol hanya tersenyum menahan sisa ketawanya.

  "Dia bagitahu parents aku yg aku kena detention class. Appa aku terus bekukan akaun bank aku" kata namja itu.

  "Jap" Daniel memandang Chanyeol dan Seungcheol. "Bukan ke Jihye kelas dgn aku? Macam mana dia tahu?" soal Daniel.

  "Aku tahu kerja sapa" Seungcheol terus beredar.

  "Dia akan bunuh Cath" Daniel memandang Chanyeol.

  Namja itu mengeleng kepala. "Aniya. Dia akan maki Cath" balas namja itu.

  "Fine. Aku bet 100 Won" kata Daniel. Chanyeol smirk. "1000 Won" ujarnya.

  Kafe.

  "Agagaggagaga. Mesti dia frust gila kan?" gelak Cath.

  "Kau ni tak baik lah, dia baru kena sekali. Dalam minggu ni" kata Min Ha disebelahnya.

  "Kau? Taknk rasa bersalah?" Min Ha menjongket sebelah keningnya ke arah Jihye yg sedang menghirup airnya.

  "Padan muka dia. Sesedap ttaebokki yg kau buat je dia bawa balik perempuan kat apartment kiteorg" kata Jihye.

  "BAWAK BALIK PEREMPUAN?! SAPAKAH DIA?!!" jerit Cath sebelum Jihye menekup mulut gadis itu.

  "Apahal bunyi mcm cemburu" smirk Min Ha sambil bertukar pandangan mata dgn Jihye di hadapannya.

  "Eee, tolong eh, aku ialah C-"

  "CATHRYN!!!" Mereka menoleh. Seungcheol.

  "Sembunyikan aku" Cath menyoroknya wajahnya di belakang Jihye sambil memuncungkan bibirnya.

  Dey, maut mari tarak takut ka?. Siap buat aegyo lagi 🌚

  "YOU STUPID BRAT!! ANNOYING CATH! WORTHLESS PIECE OF SH-"

  Chanyeol smirk di sebelah Daniel yg sedang terlopong.

  "1000 Won" Chanyeol ketawa sebelum menuju ke arah Seungcheol.

  "Bunuh lah dia. Kau buat aku rugi 1000 Won" Daniel meliku kepada Seungcheol.

  "Bapak kau hijau. Aku tgh maki Cath ni kan" jeling Seungcheol.
 
  "Kau nk apa?" soal Jihye memandang abang kembar tak seirasnya itu.

MansaeWhere stories live. Discover now