3.BÖLÜM

52 2 4
                                    

Adam beni yerden kaldırıp omuzlarına aldı. Tam kapıdan çıkıp gidecekti ki önüne bts üyeleri çıktı. Beni omzunda atıp koşmaya başladı. Korudorun sonuna kadar koştu arkasından jungkook ve suga da gitti ama adam kaybolmuştu. Ben hareket edemiyor konuşamıyordum. Rapmostır bana:

"İyimisin tae? Cevap ver."

Boş boş bakıyordum. Sorusuna cevap vermek istedim ama veremedim. Onun yerine kan kusmaya başladım. Nekadar kusarsam mor sıvıyla kan kusuyordum. O mor sıvıyı ne kadar çabuk atarsam vucudumu kontrol ediyordum. Kendimi kusmaya zorladım. Halim kalmamıdı. Yazaş yavaş gözlerim karardı.

Gözlerimi açınca hastanedeydim. Koluma serum takmışlardı.
Kendimi iyi hissetmiyordun.
Hareket edebildiğimi fark ettim. Peki konuşabiliyormuyum. Hemen yüksek sesle konuştum.  Sesimde gelmişti ama kısılmıştı.

Boş boş bakınırken doktor geldi odaya.

"Uyanmışsın."

"Evet utandım."

"Arkadaşların kapıda çağırmamı istermisin?"

"Olur. Çok teşekkür ederim."

Doktor çıkarken arkadaşlarımda odaya doluştular. Hep bir ağızdan bana geçmiş olsun dediler. Bende bana ne olduğunu sordum. J hoppe anlatmaya başladı.

"Tam giyinme odasına girecektikki sen bir adamın omuzlarındaydın. Hiç hareket etmiyordun. Bağırmak bile bağırmıyordun. Adam bizi görünce panikledi ve seni yere attı. Jungkook ve suga arkasından koştular ama yetişemediler. Rapmostır sana iyimisin dediğinde sen cevap vermedin ve boş boş bakındın. Ardından kusmaya başladın. İlk mor bişey kustun sontada kan. En sonunda kusup rahatladınki bayıldın. Seni alıp hastaneye gittik. Mideni yıkadılar ve 3 tane serum. Kanını temizlemek için 3 serum verdiler. Vucudunda mor bi sıvı geziniyormuş ve bu sıvı seni geçici felç yaparmış. Kan kusmanın sebebide ses tellerinin zarar görmesiymiş. Yat biraz dinlen kendine gelirsin. "

Anlatırken bile uykum geldi. Doktor geldi ve bts üyelerini dışarıya çıkardı. Doktor yeşil renginde bir sıvıyı bana anjekte edip çıktı. Doktorun yüzü.maskeliydi ve saçları siyahtı. Doktor odamdamdan çıkalı 5 dakka oldu ve vucudumun her yerine ateş düştü. Sonrada kıriz geçirdim. Delirmiş gibi hareketker yapıyordum. Doktor odaya aniden girdi ve beni secdeye (adını şuan hatırlamıyorum. Hani bir yatak olurya altıda tekerlekli o yatağın adını hatırlayamadım. Secde diye hatırlıyorum.)
Yatırıp beni odadan çıkarttı. Bts üyekeri korkmuş bir şekilde bana bakıyorlardı. Beni doruca araba parkına götürdü. Bu doktor değildi. Bu beni kaçırmaya kalkan adamdı. Bir iğne çıkardı ve o inede mor sıvı vardı. Heme yattığım yerden kalkıp çıplak ayakla koşmaya başladım. Oda arkamdan geliyordu. Dahada hızlandım. Bir anda karşımda belirdi. Buraya ışınlanmış gibiydi. Hemen geriye doğru koştum. Beni saçımdan yakaladı ve kulak hizama gelip.

"Nereye kaçtını sanıyorsun."

"Ne olur beni bırak ya ben sana ne yaptım."

"Olmaz neslimin sürmesi için lazım olan bir beden ve o beden seninki olacak."

Bu adam deli. Geymi acaba.

"Ne olur bırak beni ya. Nolur. "

Hemen bağırmaya başladım.

"Kimse yokmu? Yardım edin. İmdattt. Nolur bırak beni. İmdattttr. Aaaaaa."

Ben bağırmaya başlayınca ineyi boynuma sapladı ve içindeki sıvıyı bana enjekte etti. Hene aynı his
vucudum ağırlaştı ve yere düştüm. Konuşamıyordum. Sadece duyuyor , hissediyor ve görüyordum.

Beni omuzlarına aldı ve bir arabaya bindirdi. Üstümde hastane kıyafetleri var. Biraz ilerledik ve ıssız bir yerde durduk. Beni kimse burada duyamaz. O adam tekrar beni omuzlayıp ıssız yerin dahada derinliklerine götürdü. Kocaman bir ev karşımıza çıktı ve o eve girdik. Baya korktum. Kaçmam lazımdı ama kaçamazdım hareket edemiyordum. Kusamazdımda midemi yıkadılar. Midem bom boş. Guruldamaya başladı. O adam bunu duydu. Duyması imkansız değildi. Beni omzunda taşıyordu ve karmımda guruldayınca doğal olarak duydu. Beni alt kata indirdi ve bir odaya getirdi. Bu odada küzet ve yataktan başka bişey yoktu. Üstümü çıkarıp küvete koydu. Beni bi güzel soğuk suda yıkayım giydirdi. Sonra beni yatağa yatırdı ve beni yatağa kelepçeledi. Ellerimi ve ayaklarımı. Kelepce canımı yaksın diye daha çok ayarını kıstı. Canım çok yanıyordu. Sonra odadan çıktı. İlaç etkisindeyim kırdayamıyorum. Alamaya başladım. O adam odaya girdi. Benden büyüktü. Ne istiyor 16 yaşındaki benden. Bana çorba içirmeye başladı. Ne kadar içmemek için çaba harcasam azıma çorba veriyor burnumu ve ağzımı kapatıyor. Nefessizlikten dolayıda yutuyorum. Öyle 2 kase çorba içtim. Yanıma bir tane sandalye çekti ve ona oturdu. Yüzündeki maskeyi çıkarıp bana baktı. Bu o konserde görüp koktuğum adamdı. Konuşmaya başladı.

' Yakınla ölüp gideceğim. Neslimi sürdürmek için seni seçtim. Sana bir nevi iyilik yapıyorum. Bu yapacağım canını çok yakacak ama zamanla alışacaksın Taehyung.'

' Nolur bırak beni nolur. Bak kimseye demem söz. Ben sözümü utan biriyim  nolur bırak.'

'Olmaz teahyung. Rahat durda canın fazla acımasın.'

Narıyor lan bu adam. Boynuma oru yaklaştı. Korkmaya başladım.

'İmdattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt. Sesimi duyan varmı? İmdat. Yardım edin nolur.'

' Boşuna çabalama taehyunk burda kimse duymaz seni burada.'

Boynuma dahada yaklaştı ve ısırdı . Galiba adam yamyam. Kanımı emmeye başladı.

Emdi emdi sonra durdu. Benden uzaklaştı azını sildi ve.

'Artık sende benim gibi bir vampir sin.'

'Vampirmi? Şimdi ben vampirmiyim.?

 Ama ansıl olur.? 

Vampirler gerçek geğilki.'

'Taehyunk sen yarı vampir yarı insan bir vampir olacaksın. Vampirlerin gücüne sahip olacaksın. Bizler gibi tam vampirler gibi güneşe kusurlu olmicaksın canın fazla kan istemicek. '

'Vampir güçleri neki?peki güçleri ne?'

'Uçma,görünmezlik,ışınlanma,akıl okuma ve sıcak bakış.'

 Gözlerim kapanmaya başladı. Bayılmışım.

Gözlerimi açtımda hastanedeydım. Bana kan veriyorladı. Yanımda gurup yeleri. Her zamanki meşur soruyu sordum.

'Bana ne oldu?'

jin:

!Seni bir adam hastaneden kaçırmış. Hemen polislere haber verdik. Aramalara koyuldular. Seni ıssız bir evde baygın buldular. Yanında seni kaçıran adamda ölü bulunmuş. Adam senin boynuna zarar vermiş. Geldimizde kana ihtiyacın vardı ve bir kadınla kanınız uyuşuyordu. Hemen kan verdiler. Şuan güvendesin Taehyung merak etme. Birazdan taburcu olursun.'


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 04, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Vampir KİM TAEHYUNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin