2.Bölüm

20 2 0
                                    


Alarm beni uyandırmaya çalışırken ben yorganın içinde debeleniyordum. Ve alarm sesine telefonumun çalma sesi de  eklenince tam oldu ee tabi ben uyuyamam. Bu saatte arayanın ben... Çalmaya devam edince açtım.

" Alo" dedim uyku mahrumu bir sesle.

"Laaannn Ayloş kalk lan. Lan okul var okul. Bak eğer ben oraya vardığımda hazır olmassan seni 37 yerinden bıçaklar tecavüz edip gelinlik giydirip çöpe atarım ha haberin ola" dedi  benim Elif'im tek nefeste. Tabi ben tabiri caiz yataktan uçtum.

"Emredin Elif'im ben beş dakkaya hazırım"

"Afferin böyle ol canom" dedi

" Yürüyen ego" diye mırıldandım.

" Daha konuşuyo ya lan!! kalk hazırlan lan! koskocaman Galatasaray Koleji'ne gidiyoz lan kalk!!"dedi ve ben felç.

Lan ben unuttum yaaaa.

"Tamam. Bi kapatta izin ver giyinmeme."

"Tamam"dedi ve telefonu kapattım.

Hemen gardorabımın önüne geçtim ve okul formalarını aldım ve giydim. Saçımı açıp taradım zaten saçlarım düz o yüzden pek fazla uğraşmadan hafif dalgalandırıp sadece göz kalemi ve parlatıcı sürüp işimi bitirdim. Okul formaları zaten okulun adına yakışan bir lakos ve altına kırmızı etek var. Ee tabi anladığınız üzere Galatasaray lıyım yani.

Ben tam aşşağıya inerken korna çaldı. Geldi elif'im. Hemen converlerimi giyip çıktım. Elif, Almina,İrem, ve Sıla dörtlüsü beni bekliyordu. (yazar gönderme yapıyor. ).  İki tane araba vardı. Galiba Elifin  abisi Ateş ve Alminanın abisi Can gelmişler . Sağ taraftaki arabanın şöför kapısı açılınca içinden Ateş abi çıkınca tahminimin doğru çıktığını öğrendim. Çünkü nerde Can orda Ateş vardı. Ateş abi yanıma geldi.

"Lan ben bu etekleri anlamıyom ya. Neden bu kadar kısa ki yani niye kısa anlamıyom ben ya." dediğinde ben güldüm

"Ne yapalım Ateş abi okul forması" diyerek geçiştirdim.

"Hadi lan okula geç kalacaz" dedi Elif arabadan. Bende  daha fazla beklemeden geçtim. Ben bindikten sonra Ateş abi de arkamdan geldi. Arabanın başına  geçti ve öndeki arabaya korna çaldı. Sonra hareket etmeye başladık. Arabada okulun nasıl göründüğüyle ilgili konuşuyorduk .
Okulun önüne varınca konuşmayı kesip arabadan indik.

"Teşekkürler Ateş abi" dedim ben konuşurken sıla ve Almina diğer arabadan geliyordu.

"Önemli değil"dedi.

Can abi önden korna çalınca Ateş abi iyi dersler dileyip gitti.

Okul gerçektende çok güzeldi. Sarı ve Kırmızının birleştiği en güzel uyum yani. Allahım sana geliyorum...

"Cimcikleyin beni lan " dedi Almina ve Elifin gazabına uğradı.

 
O sırada bana biri çapınca az kalsın düşüyordum. Bana çarpana baktım vee  ohaa lan bune...

Evet 1 günde 2 bölüm sayın okuyucular bana tebrikler👏👏👏👏👏

Kızlar TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin