Medyada Meriç
Almina Yavuz
Bu kız nerde yaa
İki saatrir Ayla'yı arıyoruz ama bulamıyoruz. Kız nereye gitti ya.
"Ayla!" Dedi Elif
"Telefonunu açmıyor" dedi İrem
Sıla kaşlarını çatarak" Bu kız tuvalete gitmemişmiydi ya"dedi
"Almina sen bu kattaki tıvalete bak bizde diğer kattakilerine bakalım" dedi Elif brnde kafamı sallayarak kabul ettim.
Hemen koşarak kızlar tuvaletine girmeye çalıştım ama açılmıyor.
"Ayla ordamısın!!" Diye kapıya vurarak bağırdım. Tam o sırada Adının Burak olduğunu öğrendiğim çocuk yanıma geldi.
"Ne oluyor?" diye sordu.
"Ayla galiba içerde onun kapalı alan fobisi var. Ama kapıyı açamıyorum"dedim
"Geri çekil bi" dedi ve bende geri çekildim.
Burak biraz geri gidip kapıya omuz attı. İlk denemede bişi olmadı ama 2 denemede kapı kırıldı.
"Ayla" diye bağırdım. Ayla yerde iki büklüm yatıyordu.
Aylanın ynına çöküp hafif hafif yanağına vurmaya başladım.
Burak eğildi ve Aylayı kucağına aldı ve kızlar tuvaletinden çıktık. Çıktığımızda dışarıda toplanmışlardı. O sırada kalabalığı delen Elif, İrem ve Sıla geldi.
"Ayla! Sana bunu kim yaptı!" Dedi İrem sinirden bordo olmuştu.
Kalabalığa dönüp"Bunu kim yaptıysa hesabını verecek" dedim. O sırada arkalardan Burak'ın tayfası geldi.
Burak;"Fatih! Arabayı getir lan!"dedi sarışın çocuk yani Fatih kafasıyla onayladıktan sonra önden gitti.
O sırada Ayla nefesi kesilir gibi olunca Burak daha hızlı yürümeye başladı. Siyah bir Jeep'e doğru giderken ben de nasıl sığacağımızı düşünüyordum.
"Biz hepimiz sığamayız bu arabaya" dedim Burak'a
"Sizden 2 kişi benimle gelsin diğerleri Meriç'in arabasına " dedi Meriç olduğunu öğrendiğim sarışın jojuk kafa sallayıp beni ile İremi aldı.
Elif ve Sıla, Burak, Serdar ve Fatih ile gitti.
Yine siyah bir Jeep'e bindik.
Bir beş dakika boyunca öndeki arabayı takip ettik. Durduğumuzda zaten özel bir hastahane ye gelmiştik.
Hemen arabadan inip Ayla'nın yanına gittim. Yüzü bembeyaz olmuş. Dudakları donuk.
Burak hemen hastahaneye girdi."Sedye!Hemşire hanım sedye!!" Diye bağırmaya başladı. Ardından zaten sedye geldi. Burak Ayla'yı sedyenin üzerine bıraktı.
"Nasıl oldu bu" diye sordu doctor olduğunu düşündüğüm.
"Kendisinin kapalı alan fobisi var. Okulda tuvalete kilitlenmiş olarak bulduk" dedi Burak
Doktor bey onu ameliyathaneye alıp müdahale etmeye başladı.
Allahım eğer bunu Aylaya bunu yapanı bulursam buyuk şeyler olacak ahanda buraya yazıyorum.
Şimdi kim var hastahanede diye soruyosunuzdur. Burak ve tayfası,bizim tayfa,Can abim ve Ateş abi var. Aylanın telefonu bende olduğu için Can abim bizi almak için okulun önüne gelmiş bizi bulamayınca Aylayı aramış. Ee tabi Aylanın telefonu bende olan şeyleri anlatınca hemen buraya geldiler.
Ateş abi şu anda sinirden mosmor olmuş aynı kız kardeşi gibi Elifte aynı.Yan omzumdan dürtülmemle sağa döndüm.
"Üzgün görünüyorsun" dedi Meriç denilen meteor evladı.
"Nasıl üzgün olmayayım ki. O benim kankardeşim. Aynı diğer üç kardeşim gibi. Ona bişi olursa bizim tayfa bozulur biz ölürüz." Dedim Miraç'a kısk sesimle.
"Güzlü bir kız gibi gözüküyor ona bişi olacağını sanmıyorum ." Dedi gülümseyerek.
Anasını lan sanki meteor değil Galaksinin en büyük Göktaşı sanacak...
Sus lan. Gerçi haklı sayılırsın ama ne yapak.
Lan anası daş doğurmuş ya..
Tamam anladık yani yeter diyorum yani...
Son bişi söyleuecem...
Söyle hadi...
DAŞ JOJUK
Tamam simdi SİE...
Ben iç sesimle savaş verirken Doctor bey çıktı.
"Doktor bey iyimi arkadaşımız." Diye sordu Sıla.
"Yoğun bakıma almamız gerekiyor. Çok küçük çaplı bir kriz geçiriyor. Ama sakin olmanız lazım. Tahminimiz 2 güne uyanır. Sonra tahlilleri yapıp taburcu edebilir hastamızı." Dedi agzını yediğim
Hepimiz bir ohhh dedik. Ve ben çok kötü bişi yaptım.
MERİÇ'E SARILDIM.
Yaptığım şeyi fark edince hemen ayrıldım. Yanagım kızarmamıştır inşallah. Başımı hafiften Meriçe doğru döndürdüğümde meriçin bana bakıp güldüğünü gördüm.
"Ne gülüyorsun yaa" dedim kaşlarımı çatıp meriçe baktım
Meriç kaşlarımı düzeltip
"Kızarınca çok tatlı oluyorsun"dediDaha fazla rezil olmamak için gözlerimi Elif'e çevirdim. Oda bana bakıp pis pis sırıtıyordu.
Bana hadi yine iyisin... Ama bunu daha sonra konuşucaz... Temalı bakışını atınca bende bana bulaşma... bakışını attımAllah'ım bu kız beni öldürecek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Takımı
Humorkapak aranıyor ... Geceler kanımda kankalarımla... Ayla Çelik, Almina Yavuz Elif Candaş İrem Güven Sıla Sağlam... Bu 5 li aklınızı başınızdan alacak... oku ve gör... Kesit "Ben... ne yapacam Almina" "Bişi yapmayacan siktir et"dedi ve ben güldüm...