3.Bölüm

22 1 0
                                    

Oha lan!
Ayı ya. Nasıl omuz attı. Bak bide pişkin pişkin sırıtıyo ya.

"Ayı yavaş olsana"

"Önüne baksaydın o zaman ilk defa okul görmüş gibi dikilmeseydin, salya akıtmasaydın beni görürdün zaten bu yakışıklılığı kim görmezki." Dedi çapkınca sırıtarak

"Dedi yürüyen ego"dedim gözlerimi devirerek.

Ee tabi Almina durmazki. Agresif kızım benim.

"Sanane ister bakarız ister bakmayız ulan Ateş abi bile daha yakışıklı lan. Sendeki bu hava ne ya."

"Kimle konuştuğuna dikkat et" dedi bana çarpan çocuğun yanındaki sarışın çocuk.

Almina bir adım atarak tam az önce konusan çocugun önüne geçti.

"Etmessem ne olur."dedi Almina çenesini kaldırarak. Ulan kız king boksa gitti. Gerçi hepimiz gittik.

Sarışın bebe ona tepeden bakıp" Ettirirler sarı." Dediğinde Almina fırlattı tabi. Elif kankasını altta bırakmaz.

"Ettirsene lan sen kim oluyorsun ya kendini bir bok sanma. Dikkat et havanı toplu iğne ile söndürmesinler." Dedi Elifaşkım.

Tam o sırada müdüre özge hanım geldi kendisi babamin arkadaşı olur. Onun sayesinde bu okuldayız.

"Ne oluyor burda."dedi özge hanım bana çarpan çocuğa bakarak.

"Hocam şu kız," beni göstererek " bana çaptı olayı büyütmeye başladılar. Benden özür dilemeleri lazım." Dedi

   Ayy gıcımın kenarı. Nah sana özür.

Özge hanım bana"Doğrumu bu Ayla" dedi

"Hayır hocam şu sahıs" bana çarpanı gösterip" bana çarptı az kalsın yere düşüyordum. Ayrıca onun benden özür dilemesi lazım" dedim.

İrem  tek kaşını kaldırıp bizi izliyo. Ee tabi kavga buldu izler.
Gerçi yumruklar havada dolaşsa İrem 4 kişiyi bir anda götürür.
 
Özge hoca derin bir nefes aldı ve bize baktı.

"Tamam. Herkes sınıfına Burak ve Fatih  sizle sonra görüşücez. Kızlar sizde beni takip edin sınıfınızı göstericem" dedi ve ben hocanın Fatih ve Burak dediği kişilere bakıp sırıttım.

"Evet kızlar hadi sınıflarımızı öğrenek" dedi Sıla ilk defa konuştu bugün nedense.

İrem bana bakıp pıs pıs sırıttı nedense.Almina, ben, Tuanna İrem ve Sıla, Özge hanımın peşinden gittik. 10/A yazan kapının önünde durduk. Özge hanım bize dönerek sırıttı. Allahım kadınım sırıtışı bile çok garip yani. 

"Evet kızlar sınıfınız burası ders başlamış galıba ben aizi şimdi geçirecem" dedi ve kapıyı tıklattı.

İçerdeki hoca göz ucuyla kapıya baktı Özge hanım olduğunu görünce ayağa kalktı ve " Hoşgeldiniz özge hanım"

"Hoşbulduk Fatma hocam. Bu yanımda duranlar yeni öğrencileriniz. İyi derler hocam."deyip gitti.

Adının Fatma olduğunu öğrendiğim hoca galiba Biyoloji hocası. Çünkü tahtada biyoloji ile ilgili şeyler yazıyodu.

"Hoş geldiniz kızlar ben Fatma Tokgöz." Dedi.

Bende "Memnun oldum hocam. Ben Ayla Çelik arkadaşlarım Almina Yavuz Elif Candaş İrem
Güven ve Sıla Sağlam" dedim.

" Bende memnun oldum. İstediğiniz bir yere geçin" dedi ve bizde pencere kenarı son ikili boştu Almina Sıla ve İrem Elif yanyan oturdular bende onların önundeki kizin yanına oturdum.kıza bakıp gülümsedim ve elimi uzattım.

"Selam. Ben Ayla . Sana sormadan oturdum ama bir sorun olmaz dimi" dedim kıza kızı bir süzdüğümde çok tatlı bir kıza benziyordu. Mavi gözlü kahve rengi saçlı ve pembe yanaklıydı. Oda bana gülümseyip elini uzattı

"Selam. Bende Dilara Merve Bayraktar. Yoo sorun yok oturabilisin." Dedi ve önüne döndü

O sırada kapı çaldı ve içeri 5 tane erkek girdi. Oha lan bunlar bana çarpan çocuk değil mi?
Buda tayfası ol olmalı.

Hoca kapıya dogru bakıp kaşlarını çattı.

"Evet bende kimler eksik diyodum evet. Burak Fatih Meriç Ali ve Sedat neredeydiniz. Gözümüz yollarda kaldı. " dedi hoca onlara bakarak

Hepsi  aynı anda " Özge hanımın yanındaydık  hocam" dediler gülmemek için kendimi zor tutuyorum yani.

" Geçin yerinize hadi." Dedi hoca

Tam o sırada bana çarpan çocuğun gözü bize kaydı. Şaşırdı yani. Kim olsa şaşırır. Gözleri bana kaydı ve gözlerimiz çarpıştı ben ona pis pis sırıtmaya başladım oda hafif bi gülümsedi sonra kafasını iki yana sallayarak yerine geçti.

O nasıl bir gülümseme lan.

Ne sandın lan adamda gamze var be... Ni kidir karizmatik dimi...

Sus lan iç ses he he. Bence hiçte güzel değildi.

Hehe bir gün çarpılıncan ha haberin ola...

Yav hehe

İç sesimin sesimle çatışmamız bitiğinde zil çalmıştı. Almina

"Lan ben kahvaltı yapmadım ya. Kantine gidek ya." Dedi

Elif " Brnde kahvaltı yapmadım hadi gidek ya." Dedi bana bakarak .

"Siz inin ben tırgumum bana bişiyler alırsınız." dedim

İrem " Tabi dayanırsa" dedi Elife bakarak.

Elif kaşlarını çarıp İrem'e  baktı. İrem de kıro gibi sıtmaya başladı.

Sıla " Yaaa hadı ya ben acıktım. Şu atışmanızı bir kesseniz nedersiniz yani." Dedi ikisine bakarak.

Sonra bizim dortlu aşağıya indi bende kafamı sıraya koydum. O sırada cırlayan bir kız sesi duydum.

"Ayyyğğğğ. Kanğkaağğğ şuğğ ezğğiğe bak saçlarda bakımsız" kıkırdadı.

Bende kafamı sıradan kaldırdım eğer benim cici talı yarısı kızıl yarısı sıyah olan uzun  saçlarıma dediyse ben onun taaaaa.....

"Bana mı dedin sen" deyip aypa kalktım.

Kız beni gözlrriyle bir suzdü. Tekrak gözlerime bakıp

"Evetğğ sanağğğ dedimğğğ " dedi. Valla bak bu kız kavga istiyo ha. O sırada Arkadan 2 kişi benim tartıştoğım kızların saçlarına yapışıp konuşmaya başladılar.

"Sen kimsin lan arkadaşımıza sataşıyorsun" dedi Elifaşkım

"Bana bakın lan eğer sizi bu sınıfta görürsem devamını getirmeyim en iyisi. Simdi hadi ikileyin." dedi Alminoş ve ikisinide dışarı attı.

"Aylaaşkım sana tost getirdik."Dedi İrem

"Teşekkürler İremcımcım"dedim
O sırada Dilara bana bişi sordu ama anlamadım. Çünkü yemek yiyiyorum. Ve ben yemek yerken hiç bir şeyi kafaya takmam. Tostumu ve ayranımı bitirdikten sonra tuvalete gittim 
Elimi ve yüzümü yıkayıp çıkacaktım kı kapıyı biri kilitleyip gitti.

"Lan açın lan kapıyı!! Lan hangi salak kilitledi lannnn" dedim ama nafile.  Allahım Benim fobim var bide

"Yardım edin.!!" Dediğim sırada yavaş yavaş gözlerim kapanıyordu

"Yardım edin!" Dedim kıdk sesimle ve artık vücudum beni taşıyamaz oldu ve bayıldım.

Sea canlar buda bitti yeni karakterlerimiz nasıl ayrıca karakterler için daha oyuncu bulamadım bana yardım ederseniz sevinirim😁😁😄😄😄

Kızlar TakımıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin