Като разбрах с кой говоря изтръпнах!
-А такова чао! - казах и затворих. Този път набрах Дейзи
-Ало?
-Ало Ди вземи и Ем и елате към нас да ви кажа какво стана.
-Добре.
ГТК
След разговора ми с Валент извиках Леон, Зак, Луи, Лиам, Найл, Хари и Зейн.
-Е какво е станало-попита Хари
-Ами Леон нали знаеш онази Валент от моя курс? - попитах.
-Да защо?
-Ами бях спал с нея и днес се изпокарахме и не я бях виждал цял ден преди малко ми звънна като й казах че съм аз помълча за малко и каза че е сбъркала номера и затеори както и да е обещах й че ще тича по мен и ще я направя парцал но няма как като на нея не й пука за мен.
-Ами незнам - каза Леон
-Добре ако искате останете - предложих аз.
-Добре - казаха всички в един глас.
ГТЛ
Ай май здравата нагазих в лайната. На Кам от далете му личи, че е влюбен в Валент, а аз най-безсрамно я изчуках преди няколко часа и то в колата й. Но пък си имам управдание аз тогава не знаех. Въпреки всичко аз обичам Емануела.
ГТХ
Леле тоя здравата е хлътнал по момичето от преди няколко часа , което със сигурност ще мине през леглото ми. Най - страшното беше че след като Камерън каза това за онази Валент, леон стана бял като платно. Трябваше да го питам какво става тук че нещо аз не схващам.
-Леон? - казах
-Да?
-Би ли дошъл до колата да ми преведеш едни документи.?
-Добре! - каза и излязохме
-Е кво става с тая Вслент до колкото разбрах е голяма звезда
-За какво говориш? - Айде сега ми се прави на чукнат ама ако още ми се прави на истина ще го чукна с тигана по главата.
-О я стига когато Камерън спомена името й ти пребледня сякаш вашите са те спипали да шмъркаш?!
-Ами нали помниш че тя дойде и ме извика?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Perfect Toy /H. S, CD
FanficХорс главите са кратки но ясни споко не е гей разказ в началото започва скучно приятно четене