Part Fourten

27 1 0
                                    

-Да и?
-И тогава се чукахме в колата й!
-Уоу нямам думи!
-Аз също като се има в оредвид че съм влюбен в май добрата и птиятелка.
ГТВ
Седахме  в къщи с момичетата те щяха да спят в нас тази вечер и утре ще ходим в колежа заедно.
-Момичета искам да ви кажа нещо. - каза Ема ние й кимнахме в знак да продължи - Влюбена съм! - заяви весело
-В кой?
-Нали знаете Леон от горния курс? - попита тя
-В него ли? - попитах трескаво
-Да! - о не-Има ли проблем Ви? - не мила ми приятелко няма нищо освен че преди малко се чуках с любимия ти на задната седалка в колата ми ама спокойно и той е влюбен в теб  няа лошо.
-Не просто изпаднах в еуфория от радост.
-Ясно! - легнахме.
На сутринта станахме рано оправихме се и тръгнахме към колежа.
Като пристигнахме отпред видяхме още Зейн,Хари, Леон и Камерън. Тъкмо решихме да влизаме в масивната сграда и видяхме Зак, който се беше насочил към останалите момчета странното беше че подмина Ди все едно  е пътен знак..... Влязохме в университета и имахме първи час Биологоя. Отидохме пред кабинета и зачакахме учителката да дойде. В същия момент тя се задаваше от другия край на коридора и зад нея мернах момчетата. Дано Леон не е казал на някого за вчера иначе кълна се ще го убеся на топките му.
Госпожа Сентис отключи кабинета и всички влязохме и с моя кучи късмет се паднх точно до ХАРИ. Седнах си на мястото и си извадих нещата.Учителката започна да предава урока, а аз бях прекалено отнесена някъде и от нищото хари ме заговори.
-Е мислех те за по голяма стока ВиВи но ти се оказа точно обратното на очакванията ми ццц-изцъка той и наблегна на прякора ми но какво искаше да каже с това?
----------------------------------------------------------------------------------------------

Perfect Toy /H. S, CDTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon