Günlerden pazartesiydi.Aybike nin alarmı çok sinir bozucu bir şekilde çığırıyordu ki annesi ordan "Aybike baban sofrada seni bekliyor hadii"dedi.Aybike yavaşça üstündeki yorganı atıp yatağına acıklı bir bakış attıktan sonra yarı uyanık bir şekilde kahvaltı sofrasına oturdu. Babası Aybike nin günaydın demesini beklemeden "yüzün yıkadınmı"dedi.
Aybike babasının huyunu bildiğinden aniden kalkıp lavaboya gitti. Beş dakika sonra geldiğinde babasının
kolundaki saatle bakıştığını gördü."Günaydın baba ,günaydın anne"dedikten sonra hemen yemeğe koyuldu. Babası;
"Aybike dua et babanın müdür olduğu bir okulda okuyorsun yoksa senle neyapardık bilmiyorum. Sorumsuz davranışları ve kafası bir karış havada olan bir kız benim kızım olamaz hele benim okulumda hiç olamaz . Anla artık sınav sonuçları açıklanınca ilk seninkine bakıyorlar . Ne dediklerini biliyormusun ?
Bak bak sınavdan yine düşük almış benim babam müdür olsa bende çalışmazdım diyorlar . Aybike bana hiç güvenme ben bugün varım yarın yokum. Okumazsan kendi hayatını kendin seçmiş olacaksın. Kendini toplaa kızım yoksa babanın başka yüzlerinide göreceksin az kaldı.Hadi şimdi yemeğini ye. Bugün okula benle giymeyeceksin. Ben 4.derste gelicem okula. Annenle yeni ev bakıcaz ,okula daha yakın bir yerden ev almayı düşünüyoruz."
Bu konuşmalara her gün maruz kalan Aybike hepsine kafasını sallayarak tamam demeye ihtiyaç duydu sadece.
"Tamam" , "Haklısınız" , "Özür dilerim " diye bir kaç kez söyledikten sonra. Birden kafasını çevirip "bana hiç sorma gereği duymadınız demi. Ev güzel mi?,alışabilirmisin,senin için sorun olurmu..."
Babası elini sofraya vurarak "sence senin böyle bir hakkın var mı ?"diyerek sofradan kalktı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cürmüaşk
ChickLitAnnesi ve babasını trafik kazasında kaybeden Aybike tam bir vatan aşığıdır. Tek akrabası olan amcasının yanına Almanyaya gitmek ya da Afyon da yurtta kalmak seçimini bir hafta içinde vermek zorundadır...Anadolu kızı bakalım bu zorlukların üstesinden...