yil 2005 Jassica okula gitme yasi geldi ama 5 yildir ailem beni hic disariye tek basina birakmadigi icin okula gondermeye,bile korkar oldular .
Andrea ise 7 yasinda ama, o nu,okula gonderiyorlar .
Neden mi o tam bir melez olmadigi icin yani Jassica yani benim gibi ,Avlanma tekniklerini babamdan ,ders ogrenim tekniklerini, Andrea den yemek hazirlam tekniklerini ise annemden ogrendim.
Yil geldi 2010 a .
Ben, evde ozel,ders gordugum icin disariyla hic bir bağ kuramiyorum artik, butun avlan,ma yemek yapma ve diger bir cokseyi ogrenmistim artik.
Yil geldi 2017 ye Ben, artik unuversiteye gitmek,istiyordum, lise sonu distan,bitiriyorum artk ben bir genc kizim ama ailem beni,,gondermek istemiyo .
Andrea 2 sene kaldigi icin onla ayni siniftayim
-Andrea hangi okula gidiyoruz artik ayni,sinifta oldugumuza gore ikimiz karar vereli,ha ne,dersin?
-Ben,kurtlarl ama seni bilemem?
-Himm, sanirim ben de melezleri,nereye alirlarsa oraya😉
O sirada annem gelib;-Orada dur bakalim kucuk,hanim. Ardindan babam girer;
-Ne yani,anne beni olene,kadar burada tutmayacaksiniz degilmi ?Babam: -Tatlim disarida neyin oldugunu bilmiyorsun ve cok,tehlikeli senin,icin !
- Hadi ama baba yapma,lutfen ne olabir ne var bu,kadar ,
- Neyin gelecegini bilmiyorsun iste
- Eger beni zamaninda disariya alistirsaydiniz bu olmazdi , hem Andrea neden gidebiliyor peki,?
-Canim bak o,biraz dah..
-Hayir baba! Ben artik,cocuk degilim lutfen,
- Biraz dusunmemize izin,ver. Canim
-Peki,baba😒
ARKADASLAR VOTE VE YORUMLARİNİZİ BEKLİYORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
⭐Agrasif Melez⭐
Teen FictionMelez genbir kiz yasami boyunca kendi türünü ve baska türleri gormemesi ,bir anda görmesiyle butun agrasifligi baslar👊