Bölüm~4 Paten kırmak

171 7 6
                                    

Ertesi gün
Marinette den devam
Sabah ilk defa alarmım çalmadan önce kalktım. Omen tonrem noliir bana! Uyanmama rağmen alarmım çalana kadar yataktan kalkmadım. Neden mi? Çünkü daha vakit var. Ablanız zeki gençler :3. Telefonumu yastığımın altından çıkarıp saate baktım. Yaw saat daha 08:18 alarmım da 08:20 ye kuruluydu. Drdiğim gibi daha çok var yah. 2 dakika 2 dakikadır yani vakit vakittir arkadaşlar. Mesela ben şimdi 2 dakika erken kalktığım için 2 dakika az uyudum. Yani kısacası benim uyumam lazım :3. Tam telefonumu yastığın altına koyup gözümü kapatmıştım kii. Alarmım çaldı ve Tikki ötmeye başladı başladı. Ya anlamıyorum Tikki bir uğurböceği neden horoz gibi ötüyo bu? Bi de işin mantıksız tarafı şu benim alarmım var. E tabi şu da varki alarmımın sesi ninni olabiliir de olmayabiliir de eheh 😅. Ama horoz  gibi ötmesine gerek yok bence hıh. Tikki ötmeye devam ediyorken ben bi anda gözlerimi açtım ve yatakta doğruldum. Etrafıma bakındığımda Tikki yi göremedim ötmeside bitmişti zaten. Ayağa kalktım ve Tikki ye seslenirken bir anda göğsümde bi ağırlık hissettim. Kafamı göğsüme çevirince orda Tikki yi gördüm. Minik elleriyle çırpınıyodu ya yirim çok şirin! Onu çıkardığım gibi bağırmaya başladı

-YA MARİ SENİN KAFAN GÜZEL Mİ İNSAN PAT DİYE KALKAR MI YA PÜÜ SENİN BEN KALK DESEM NORMALDE KALKACAĞIN TUTMAZ GELMİŞ ERKEN KALKMIŞ HA ONUDA ANLADIM MADEM ERKEN KALKTIN NİYE PAT DİYE-

-Al sana kurabiye yapmıştım akşam.

-Ya canım beniim seni çok seviom ben biliyo musun yirim sini çok dadlış-

-Yalakalık yapma Tikki -_-

-Of aman be iyiki övdük bi.

Ya acaba kwamilerin ergenlik dönemi falan mı varda bu böyle triplere girdi bu ara anlamıyorum yani. Neyse yavaşça pijamamı çıkarıp yavaşça üstümü giyindim. Çünkü hala vakit var bi kereh. Sonra yine yavaşşça çantamı hazırladım ve yer kapı mı (yerdeki kapısı işte adını bilmiom skdldj) açtığım gibi bi tane ultra topuklu terliğin bana doğru gelmesiyle acıyla merdivenden yuvarlandım. Annem heralde beni uyandırmaya gelcekti terlikle de oda refleks olarak attı galiba çünkü başımda dikilmişti ve elinde terliğin diğer teki vardı. Ayağa kalktığımda babamıda elindeki sürahiyi doldururken gördüm. Bence bunlar normal değil. Ya bizim aile komple anormal ya da diğer aileler çookk acayip normal. Hmm sanırım diğer aileler çok normal -3-. Neyse kahvaltı yapmadan yine yavaaaşşşça okula doğru gitmeye başladım. Sınıf girdiğimde sadece Alix vardı. Yanına gittim ve konuşmaya başladık. -nasıl olduysa artık- konu patenden açılmıştı. Aslında paten sürmek istiyordum amaa bendeki bu sakarlıkla bir yerlerimi değil de tam tersine pateni kırardım. Alix çok zorladı beni vallaha okuldan sonra paten sürelim diye tamam didim. O sırada da herkes yavaş yavaş gelmeye başlıyordu. Dün sınıfta Poppy vardı ancağk artık yok gitti o. Telefon numarasını istedim ama bi anda Chloe lik yapıp "Hayır cınım senin gibi aptal bir pastaneci kızına telefon numaramı veremem hıh popülerim ben" dedi ve gitti. Herkes gelince arkalarından Madam Bustier geldi ve benfe yerime geçip dersi dinlemeye başladım.

Okul çıkışı
Adrien ın ağzından
Okul çıkışı eve gittiğim gibi dönüştüm. Marinette yi ziyaret edecektim. Odamın camından çıkıp çatılardan atlaya atlaya Marinette nin evine giderken bi anda çığlık duymamla o tarafa doğru koşmaya başladım. Sesin paktan geldiğini görünce endişem biraz daha arttı. Sesin geldiği yere baktım ve bir adet yerde anıran Alix görmemle şaşırıp kaldım. Elinde pateniyle birlikte ağlıyordu. Hemen yanına doğru gittiğimde patenin kırık olduğunu gördüm ve yanındada bir adet gözleri dolmuş Mari ve onun yanında da bir adet elini alına koymuş iç çekip duran bir Alya görünce şaşırıp kaldım. Mari Alix den defalarca özür diliyordu ama Alix in ağlaması durmuyodu bi türlü. Yanlarına gidip konuşmaya başladım.

-Eee merhaba? İyi misiniz kızlar?
Mari beni görünce gözleri  parlamaya başladı. Alya ise gözleri faltaşı gibi açılmış bi şekilde bana bakıyodu.

-Y-ya C-chat biz p-paten kayıyorduk s-sonra b-ben yanlışlıkla A-alix in p-patenini k-kırdım. Dedi Mari sesi çok fazla titriyordu. Alix de dudak büzüp dolmuş gözleriyle bakarken tekrardan ağlamaya başladı. Bu sefer resmen çığlık atıyodu! Ne patenmiş arkadaş! Bu tarafa doğru gelen bir akuma görünce gözlerim faltaşı gibi açıldı.

-A-Alix gel sana daha güzelini alayım ben ne dersin? Diye sordum umarım evet der! Alix burnunu çekti, ağlamayı bıraktı ve gözlerinde bir ışıltı vardı.

-G-gerçekten mi? Alır mısın? Dedi. Kafamı salladığımda zıplamaya başladı. Alix i aldım ve alışveriş merkezine götürdüm.

1 saat sonra Alışveriş merkezinde
1 saattir buradaydık ve Alix hala seçememişti. Bi paten seçmek ne kadar zor olabilir ki? (paten seçmeq zordur Chat. Sus baqem) En sonunda bir patenin önünde durdu ve "BUNU AĞĞLLL" diye çığlık atmaya başlayınca kafa sallamakla yetindim. Pateni alıp kasaya doğru yürürken akuma hala bizi izliyodu. Mübareq korkuyo herhalde her an tetikte. Patenin parasını ödeyip Alix e verdim. Hava karardığı için onu evine götüreyim dedim ama ayağına patenleri giyip çoktan gitmeye başlamıştı bile. Bende eve gittim ve geri dönüştüm. Plagg bu gün çok yoruldu o yüzden bu gece Prensesimi hörmeye gidemeyecektim. Bende bir kitap açıp okumaya başladım. Biraz kitap okuduktan sonra uykumun geldiğini anladım ve uyudum.

Marinette nin ağzından
Eve gittiğimde bu akşam Chatin gelmeyeceğini anladım ve çizim yapmaya başladım. Göz kapaklarım ağırlaşmaya başlayınca direk yatağıma girdim ve uyudum.

Şelaaaaam! Bu bölüm IlknurCaglar8  sana gelsin qanqa o kadar bekledin bende uzun bölüm yazdım senin için. Hade neyse uzatmayayım açıklamasız 824 kelime
Çılgın Üşengeç Yazarınızdan Sevgilerle 😜😜

Bilinmeyen Aşk (MariChat) (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin