Bölüm~6 AĞĞĞ! SEN KİMSİN LAAĞN!

60 5 10
                                    

Marinin ağzından
Kafamda birinin cırlamasıyla tekrar uyandım. Lıned olsun bu hayaağğt. Kafamı zar zor kaldırınca karşımda kimi gördüm sizce? Tabii ki kimya öğretmeni Bayan Mandelliev! Ya hayır anlamıyorum ki! Sanane benim uykumdan yani? Evlencektim tam ben onla yaaa! Hoca yine cırlamaya başladı.

-MARİNETTE DUPAİN-CHENG! BENİM DERSİMDE UYUMAK HA?! DERHAL MÜDÜRÜN ODASINA GİDİYORSUN!

Hocaya göz devirip ayağa kalktım ve sınıftan çıkarken Chloe nin kıkırdadığını gördüm. Ona gözlerimi kısarak mükemmel bakışlarımdan biri olan "Sen ölüsün" bakışımı attım. Bana korkuyla bakarken sınıftan çıktım ve müdürün odasına gittim. Kapıyı çalıp açınca müdür beni gördüğü gibi anırmaya başladı.

-MARİNETTE! BU KAÇINCIYA YANIMA GELİŞİN! YİNE DERSTE UYUDUN DEĞİL Mİ?! ÇABUK EVE GİT VE ANNENLERE DURUMU ANLAT! BU GÜNDE BİR DAHA GELME OKULA! EĞER BİR DAHA YANIMA GÖNDERİLİRSEN UZAKLAŞTIRMA ALACAKSIN!

Başımı hafifçe salladım ve müdürün odasından çıktım. Fazla abartıyorlar. Alt tarafı uyudum derste yaw. Sanki seri katilmişimde yine birini öldürmüşüm gibi davranıyolar. Sınıfa girip çantamı aldım Bayan Mandelliev'in arkamdan bağırmasını umursamayıp sınıftan çıktım ve eve doğru yürümeye başladım. Tam eve girecektim ki aklıma eğer şuan gidersem babamdan oklava annemdende ultra topuklu bir anne terliği yiyeceğim geldi. Direk parka gittim ve kulaklıklarımı çıkartıp resim çizmeye başladım. Bir anda yanımda başka birisinin gölgesini görünce kafamı sağa çevirdim ve anır-öhm bağırdım canım ne anırması.

-AĞĞĞ! SEN KİMSİN LAAĞN!

Bana şaşkınca baktı. Sanki çok anormal bişey dedim de. Elini uzatırken kıkırdayarak konuşmaya başladı.

-Ben Luka Couffaine.

Çocuğu baştan aşağı süzdüm. Saçlarının uçlarındaki mavilikler onda hoş durmuştu. Bi dakkika. Juleka nında soyadı Couffaine...

%1

%28

%54

%88

%99,999

404 NOT FOUND ERROR

Hayır anlamadım...

%100

Haaaa şimdi anladım. Julekanın abisi falan bu galiba.

-Hey? HEY!

-He

-Daldın gittin. Bu arada, adını hala söylemedin.

-Ehe şey ehe. Ben Ma-ma-marinette Dupain-Cheng

Bana gülümseyerek baktı.

-İsmin güzelmiş. Tabii çizimlerinde öyle Ma-ma-marinette.

Yanaklarımda hissettiğim alevl- bi dakka lan ben kızardım mı?! Ay tvb kendine gel Mari. Bi kere ben Chataşkuwu seviyo-bana noluyo ya. Tabiiki ben Adrien'ı seviyorum yni. Ehehe. Ben dalmışken çocuk çoktan yanıma oturmuş eskiz defterimi karıştırıyordu. Bir sonraki sayfayı çevirirken çizimdeki çocuğun sarı saçlarını görmemle gözlerimi kocaman açarak kendimi defterimin önüne attım. Luka'nın bana şuan garip garip baktığına emindim. E ne yapayım ulan almışsın defterimi üstelik Chatonun bana zorla kendini çizdirdiği resmi açmışsın ayıp. İNŞ GÖRMEMİŞTİR O RESMİ YAĞĞ. YANLIŞ ANLAYACAK ŞİMDİ. GÜL-gülüyo la bu? Haaa pü ulan defteri saklıcam diye Luka'nın kollarına attım kendimi resmen. JULEKA'DAN DAYAK YEMESEM BARİ. Geri çekilip hiçbir şey olmamış gibi yanımda kahkahalara boğulmuş manyağa bakarken çaktırmadan elinden defteri aldım ve arkama sakladım. Sonunda gülmeyi bırakıp konuşmaya başlayınca aptal aptal gülümseyerek ona baktım.

-Kendini ne de güzel kollarıma attın öyle. Pardon, sen yine dalıp bana cevap vermeyince bakayım dedim bende.

Gülerek dilimi yana doğru çıkartıp elimi boşver bea dercesine salladım. Luka bana birkaç saniye şaşkın şaşkın bakınca yaptığım hareketin sonradan farkında varmıştım. Eskiz defterimle başıma vururken Luka çoktan gülmekten kendini yerlere atmış tam gaz devam ediyordu gülmeye. Ya bu kadar gülünecek ne var be? Hep Alya yüzünden bak! O alıştırdı beni buna yağ. Rezil oldum çocuğa. HÜÜÜĞĞ. Ben bu çocukla daha çok uğraşacam bak şimdiden belli oldu bu. KURTARSIN BİRİ BENİ. ALYAĞ ROSE ALİİX GELİN BİRİNİĞZ!

SELAMLAR ULA BEN GELDİM. EVET ACCIK -2 YILCIK- GEÇ OLDU AMA OLSUN. HALA OKUYAN YOKTUR DİYE DÜŞÜNÜYORDUM Kİ BİR MİNNOŞ OKUYUCUM DUYGULANDIRDI BENİ YB ATAYIM DEDİM EHU :3 Eskisi gibi yazabildim mi hiç bilmiyorum vallahi bayağı bir değiştim ben 2 yılda eğer bu bölüm olmuşsa devam edebilirim aklıma fikir geldikçe yine. Lütfen yazın yorumlara T^T neyseeğ
Açıklamasız 516 kelime veee
Çılgın Üşengeç Yazarınızdan Sevgilerle~


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 09, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilinmeyen Aşk (MariChat) (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin