Her zevkin bir sonu vardır

1.8K 86 7
                                    

Halen bahçede oturuyordum çünkü eve girdiğimde göreceğim manzara dan korkuyordum. Tüm cesaretimi toplayıp evin kapısını açtım ve ev bombostu. Hemen televizyonun karşısındaki koltuğa oturdum ve televizyonu açtım. Haberlerde dedektif Timothy nin ailesi ile birlikte yanarak olduğu soyleniyordu. En son dedektif Timothy ile ben konuştuğum için suçlu olarak beni arayacaklarini düşünmüştüm. Bu yüzden ülkeden kacmam gerektiğini düşündüm. Son kez okula gidip İşlemleri halletmeyeliydim. Okul koridorlarında hala polisler ve savcılar dolasiyorlardi. Bu kalabalığın içinde kulaklarımda aniden Hanna nin güzel gülüsleri yankilandi.Aniden kulaklarimi kapatarak yere çömeldim ve bağırmaya başlamıştım.

-Yeter artık susun bıktım sizden peşimi bırakın.

Benim bu halimi gören savcı lar ve polisler beni kollarimdan tutup kaldırdılar ve boş bir sınıfa götürdüler.

-Neyin var evlat orada hiçkimse yoktu neden bağırdın iyi misin?

-Tamam iyiyim birisi var zannettim sadece.

-Neyse seninle uzun zamandır konuşmak istiyordum hareketlerin hiç iyi değil herkesin dikkatini çekiyorsun.

-Evet ailem olmadığı için mi dikkatlerini çekiyorum annem beni bırakıp gittigi için mi yoksa ezik olduğum için mi? Sizinle daha fazla konuşmak istemiyorum.Diyerek odadan çıktım. Ama Savcı Tyler ın beni takip ettiğinin farkında değildim. Hızla eve doğru ilerledim.Eve geldiğimde aç oldugumu farkına varmistim.Sokak çocuklarından birinin kafatasindan güzel bir kase yapmistimve çorba pişirip afiyetle yemistim.Bu sırada dışarıdan gelen gurultulerle irkilmistim.Pencereden baktığımda savcı Tyler ve arkasındaki bir çok polis arabasıyla evimin önünde duruyorlardı.Ne yapacağımı bilmiyordum elim ayağıma dolaşmıstı. Bu sefer yolun sonuna gelmiştim. Kapının kirilmasiyla savcı Tyler ve ekibi gordukleri manzara karsisinda şaşkınlıkla içeriye bakiyorlardi ve beni kollarimdan tutup polis arabasına bindirmislerdi.Polis merkezine geldiğimde savcı Tyler beni apar topar bir odaya kapattı ve sorguya başlamıştı.

-John evinin hali neydi öyle o insanları nasıl öldürdün hepsini anlat çabuk.

-Tamam hepsini ben öldürdüm, ismini bilmediğim sokaktan geçen ve bana satasan cocuklari da evimin altına gömdüm.Dedim ve o da;

-Peki tüm bunları neden yaptın John onları doğru düzgün oldurmeyip iskencelerde yapmışsın bunun nedeni neydi?

-Onlar beni hiç insan yerine koymadı beni hep ezdiler hep hor gorduler bende onlara kendimi kanıtlamak istedim hiçkimse nin unutmayacağı bir şey yapmak istedim amacima da ulaştım artık ölsem bile insanlar beni unutamayacaklar. Dedikten sonra savcı Tyler mahkemeye çıkacağımı söyledi ve beni hemen mahkemeye çıkardıktan sonra gardiyan beni hücreme goturmustu.Burada tam bir hafta kalacakmisim.Bundan sonrada kimse soylemese bile büyük bir ihtimalle idam edilecektim.

Biz seri katiller sizin oğlunuz ve sizin arkadasiniziz biz her yerdeyiz.Ve gelecekte daha cok çocuğunuz ölmüş olacak.

Ters psikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin