Jak przebiegnie wasze następne spotkanie
Dick: Dwa tygodnie po waszym pierwszym spotkaniu musiałaś stawić się na rozprawie. Nie liczyłaś na uniewinnienie, gdyż wszystkie dowody wskazywały na twoją niekorzyść. Wychodząc z sali rozpraw zauważyłaś kto stał naprzeciwko drzwi. To był Dick. Uśmiechnął się do ciebie, a następnie podszedł. Spojrzałaś się w jego niebieskie oczy - niestety nie mogłaś się nimi nacieszyć, gdyż chłopak nachylił się w twoim kierunku i wyszeptał "Wyciągnę cię z tego." po czym po prostu wyszedł.
Jason: Jasonowi bardzo zależało na ponownym spotkaniu się z tobą. Nie musiał długo cię namawiać i po 5 dniach wyszliście razem do zwykłego fast fooda. Jednakże zamiast zjeść spokojnie w środku, Jay zabrał cie na jakieś wzgórze, z którego rozciągał się widok na całe Gotham.
Tim: Timothy nie był zbyt oryginalny w kwestii wspólnego wyjścia - wybraliście się po prostu do kina. Drake uparł się, że komedia to świetny pomysł na wieczorny seans we dwoje. Nie minęło nawet pół godziny odkąd film się zaczął, a Tim już błagał aby opuścić salę. Nie trzeba było cię długo namawiać - ty również nie miałaś ochoty oglądać jakiejś tandetnej, szablonowej komedii. Po wyjściu udaliście się do jakiejś przytulnej kawiarni, w której spędziliście resztę wieczoru.
Damian: Od tygodnia, za każdym razem jak wracałaś ze szkoły, odnosiłaś wraże nie, że ktoś cię śledzi. To skutkowało tym, iż trochę bałaś się wychodzić z domu. Jednak mając przed sobą perspektywę nudnego piątkowego wieczoru, postanowiłaś wybrać się na spacer do pobliskiego parku. Przechadzałaś się alejkami, aż nagle poczułaś, że lecisz do tyłu. Po chwili poczułaś jak coś cię liże po twarzy. Podniosłaś się i ujrzałaś dużego, czarnego psa oraz chłopaka - tego samego, który wepchnął się przed ciebie w sklepie zoologicznym. Przeprosił cię i odszedł w swoją stronę. Kiedy wróciłaś do domu na parapecie w swoim pokoju zobaczyłaś karteczkę, na której był czyjś numer oraz dopisek "Zadzwoń".
..........
No to dzisiaj się nieźle rozpisałam XDDDDD
Tym co czytają to nocą lub na wieczór życzę dobranoc <3
CZYTASZ
BATBOYS PREFERENCJE
De TodoPreferencje z naszymi ukochanymi pomocnikami Batmana 🖤 ♡ Dick Grayson ♡ Jason Todd ♡ Tim Drake ♡ Damian Wayne Którego wybierzesz?