"Mmm...Daniel hyung.Eh, bukan!Wang saya tau saya banyak buat salah dan banyak sakitkan hati wang,jadi saya ingin pergi dari sini saya harap ia dapat menyenangkan hati wang, khamsahamidah untuk semuanya...Sebab wang dah buat baik dengan saya mianhee..."pinta Jihoon lalu berlalu meninggalkan wang.
"Jihoon nak tinggalkan omma?"Tanya Kyulkyung sedih.
"Mian...Omma Jihoon pergi dulu, khamsahamidah buat segala-galanya omma"Ucap Jihoon lalu membongkokkan badannya dan berlalu pergi dari situ.
"Tau pun bersalah ada hati nak ambil tahta aku"sinis Jaemin.
"Jaemin!"marah Min byul tak tahan dengan perangai Jaemin yang kebudak-budakan itu.
"Wea?Kau nak marah aku!Wea, kau sebelahkan budak tu hah!Padahal aku dah lama kenal kau!"marah Jaemin kepada Min byul pula.
"Aku cuma marah dengan perangai kebudak-budakan kau tau tak!"marah Min byul pula lalu berlari mengejar Jihoon.
"Hargh!Kenapa semua orang salahkan aku!"Bisik hati Jaemin panas.
#situasiWang
"Kanda betul-betul marahkan Jihoon ke?Tak sukakan Jihoon sangat ke?Jahat sangat ke Jihoon tu kanda hah? Sampai hati kanda buat macam tu dekat Jihoon,Cuba kanda fikir Jihoon tu nak tinggal kat mana?Dia masih budak lagi kanda!"kecewa yeowang Kyulkyung tetapi tidak memberikan apa-apa kesan kepada wang Daniel.
"Korang ni dah kenapa?emosional semacam jer Somi tengok?"Tanya gwangju Somi yang baru datang.
#SituasiMinByul
"Kang Jihoon jakkaman!"laung Min byul lalu berlari ke arah Jihoon dan berjaya memegang tangannya.
"Lepaskan aku!"marah Jihoon sambil mencuba melepaskan tangannya.
"Jebal...jangan tinggalkan tempat ni kau tak kesian ke kat yeowang Kyulkyung?".
"Tak boleh,aku kena tinggalkan tempat ni Wang tak suka aku mian..."balas Jihoon lalu berjaya melepaskan tangannya dari genggaman Min Byul dan segera pergi dr situ.
#SituasiKyulkyung
"Macam mana Jihoon sekarang?Dia tinggal kat mana sekarang?Risaunya aku!Andwe,aku kena cari dia juga dan pujuk Wang untuk terima dia"Bisik hati Kyulkyung lalu berjalan keluar dari istana.
"Yeowang nak pergi mana? Yeowang tak boleh keluar dari istana tanpa wang"terang Daehwi.
"Beta nak kamu rahsiakan hal ini dari wang kalau tak beta pecat kamu"ancam yeowang Kyulkyung.
"Nea, yeowang saya janji"balas daehwi.
🍁🍁🍁
"Jihoon!Jihoon!Mana kamu sayang!Jihoon!Ni omma sayang!"laung Kyulkyung kuat tiba-tiba dia terbunyi...
Hiks...Hiks...Omma tolong Jihoon...
"Jihoon? Jihoon!"Jerit Kyulkyung gembira apabila terjumpa anak kesayangannya yang sedang menangis ketakutan di balik semak.
"Jihoon, berhentilah menangis omma ni sayang"pujuk Kyulkyung sambil mengelap air mata Jihoon lalu memeluknya erat.
"Omma... Jihoon takut..."Ucap Jihoon dengan ketakutan.
"Jangan risau sayang omma ade dengan kamu"pujuk Kyulkyung sambil mengelus rambut Jihoon lembut.
"Yeowang... Yeowang..."
"Wang?"balas Kyulkyung terkejut apabila wang dihadapannya.
"Gwenchana,beta tak murka pulanglah ke istana bersama Jihoon beta izinkan".
"Jinja?Gomawo kanda!"Ucap Kyulkyung gembira lantas memeluk wang Daniel erat.
Wang Daniel be like:😁😁😁
Jihoon be like:😑😑😑
#DiLainSituasi
"Jaemin,tengok tu Jihoon dah hasut Wang dan yeowang untuk rampas kedudukan kau habislah kau"hasut Somi.
"Sumpah!Aku akan bencikan dia sampai mati!Kau dah rampas semua orang yang aku sayang! Daniel hyung dan Min byul!"marah Jaemin.
"Wah,marah nampak...Mesti hubungan diorang akan hancur dan aku,bolehlah naik tahta"Bisik hati Somi lalu kembali memandang Jihoon dan yeowang yang masih berpeluk.
YOU ARE READING
Jeojang boy(Wanna One)(Complete)
FanfictionKang Jihoon adalah seorang remaja yang menyukai aegyo,ramai gadis memujinya comel ramai juga yang membencinya.Akibat ego seseorang, Jihoon disumpah untuk berada di zaman joseon selama 7 bulan? "Aku dekat mana ni?"-Jihoon. "Hyung!"-Jihoon. "Aku Wangl...