"Daniel,hyung!"jerit Jihoon marah sambil berjalan ke arah Wang.
"Sungguh tidak sopan kamu menjerit nama beta".
"Betul ke, hyung titahkan Jaemin untuk kahwin dengan Somi?"
"Kalau betul kenapa?"
"Boleh tak hyung tarik balik titah tu,hyung tau tak dah ramai orang sakit hati dengan hyung sekarang!"
"Suka hati kamu jer titahkan beta balik!lagipun beta sudah bagi pilihan untuk dia kalau dia kahwin dengan Somi dia akan menjadi raja kalau tidak dia mungkin akan diturunkan tahta".
"Tapi boleh jer kan,kalau jaemin tu tak kahwin dengan Somi".
"Tidak! Jaemin kena juga kahwin dengan Somi!"
"Hoon tahu hyung stress sebab kematian yeowang dan masalah negeri yang sedang kemarau teruk sekarang ni,boleh tak kalau Hoon buatkan semua rakyat gembira hyung tarik balik titah tu"pinta Jihoon sambil berlutut kepada Wang.
"Ok,beta setuju beta bagi masa seminggu untuk kamu kalau tak Jaemin akan kahwin dengan Somi dan kamu akan beta bunuh!"titah Wang lalu berlalu pergi meninggalkan Jihoon yang masih dalam keadaan berlutut.
🍁🍁🍁
"Woi, Jihoon betul ke aku dengar kau buat perjanjian dengan wang?"Tanya Seongwoo tiba-tiba datang tanpa diundang.
"Ish,kau ni terkejut aku!Haah,kenapa?"
"Kau jangan main-main kalau tak wang bunuh kau".
"Aku tak main-main,aku buat semua ni pun untuk dia".
"Wau,siapa dia tu? Yeojachingu kau ke?"
"Taklah dia hanya seseorang yang aku suka jer tapi dia sukakan orang lain".
"Jinja?Sedih betul citer kau ni,macam mana kau nak selesaikan masalah negeri ni?"
"Hujan takkan turun kalau kegembiraan takde jadi aku nak buat semua rakyat gembira!"
"Hah,Macam mane?"
"Aegyo..."
"Aegyo tu natang apa pulak tu😑😑😑".
🍁🍁🍁
#Di Pasar
"Semua rakyat!Tengok sini!"laung Jihoon dan Seongwoo membuatkan semua rakyat memalingkan muka ke arah mereka.
"Cuba korang buat"pinta Jihoon lalu semua rakyat mencuba melakukan perkara yang sama dan berakhir dengan mereka ketawa".
"Jihoon kau dah berjaya"Bisik Seongwoo kepada Jihoon.
"Aku harap hujan dapat turun sekarang"doa Jihoon dalam hati.
Grow...Grow(korang anggaplah tu bunyi guruh😂😂😂)
"Ji... Jihoon kau dengar tak tu,tu bunyi guruh!Hujan dah nak turun!"Ucap Seongwoo lalu memeluk Jihoon gembira.
"Yey,kita dah berjaya!"balas Jihoon dan akhirnya hujan mulai turun dengan lebatnya.
🍁🍁🍁
"Baik beta tunaikan janji beta, Jaemin kahwinlah dengan Min byul"Titah Wang.
"Hyung,jinja?Betul ni? Khamsahamidah hyung!"balas Jaemin gembira.
"Tak perlu berterima kasih dengan beta berterima kasihlah dekat Jihoon".
"Jinja? Jihoon,terima kasih sangat!Aku amat menghargainya Dan...Aku minta maaf sebab selama ni aku dah benci dan tuduh kau macam-macam mian...".
"Gwenchana,tapi kau kene janji untuk jaga dan hargai Min byul jangan lukakan dia dan buat dia menangis!Kalau tak aku takkan maafkan kau!"pesan Jihoon.
"Nea,aku janji jangan risau sebab cintakan dia sangat-sangat"balas Jaemin lalu memalingkan muka ke arah Min Byul yang sudah merah mukanya menahan malu.
YOU ARE READING
Jeojang boy(Wanna One)(Complete)
FanfictionKang Jihoon adalah seorang remaja yang menyukai aegyo,ramai gadis memujinya comel ramai juga yang membencinya.Akibat ego seseorang, Jihoon disumpah untuk berada di zaman joseon selama 7 bulan? "Aku dekat mana ni?"-Jihoon. "Hyung!"-Jihoon. "Aku Wangl...