Abu Simbel

39 2 0
                                    

Gün yeni doğmaya başlamış; Steven , George,ve yanlarına aldıkları 15 kişilik bir ekiple yola çoktan çıkmış hatta güneş tepeye geldiğinde yolu yarılamışlardı.

Develer altın yol almaktan yorulmuştu. Güneşte am tepeye geldiğinden nerdeyse öldürecek düzeyde bir sıcaklık vardı. Bu durumlar karşısında biraz dinlenmek için yol kenarında mola verdiler. Yüzünü yıkamak için devesindeki suyu almak isteyen George'yi bacağından zehirli, yaklaşık bir metre uzunluğunda ,benekli, yeşil bir yılan sokmuştu.

 Steven bu olayda biraz endişeli ancak soğuk kanlılığını korumak istercesine bir tavırla hareket etmeye çalışıyordu. 

Ekiplerinin içinen yaklaşık on dokuz yaşlarında bir genç yanlarına geldi bu genç savaşçı tecrübeleri,eğitimi vve olgunluğuyla ekibin hatta ordularının başı olabilecek nitelikte biriydi. Steven 'ın yanına geldi ve isminin Ahmed olduğunu belirtip kendini tanıttı. Hiç beklemeden hızlı bir şekilde belindeki uşaktan yırtık bir parça ince ancak uzun bir parça kopararak George'nin dizine bağladı. Ardından sanki meyve suyunun dibinde kalan damlacıkları içmek isteyen bir çocuğun  pipete uyguladığı vakum misali Georgenin dizindeki ısırıktan emmeye başladı. Zehiri ağzına  toplamış ve yanında bulunan ağacın dibine tükürdü. 

George yaklaşık iki saat sonra kendine gelmişti .Biraz daha yavaş bir şekilde arada sırada George'yi kontrol ederek gidiyorlardı. Gidiş yolunda boş durmuyorlar kendi aaralarında istişare yapıp bir plan kurmaya çalışıyorlardı. Ve ufuktan Abu Simbel görüldü. Abu simbel'e girdiler ancak rahibi bulmak için saatin biraz geç olduğunu düşünerek uygun bir kamp alanı bulup çadırları kurdular.

 George yatarken , kamp ateşi başında hep beraber oturup istişareye devam ediyorlardı. Ancak bir karara varamayıp işi iyice sarpa sarıyorlardı.

Steven tüm bu anlaşmazlıktan ve olanlardan bitkin bir biçimde ateşin başında kalıp ileride bulunan kayaların üzerinde oturup düşünüyordu.Steven George 'nin başına gelenleri düşününc şükretmeye başladı. Bu sırada Ahmed Steven'ı uzaktan görmüş ve yanına doğru geliyordu. Birasını yudumlarken Ahmed'le beraber muhabbete başlamışlar ve muhabbet iyce koyulaşmıştı. Steven artık en az George kadar güvenebileceği birini bulmuştu. Bu onun içini ısıtmış ve rahatlatmıştı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 14, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ŞEYTAN NEFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin