Piramidin İçinde Antik Mısır

51 4 0
                                    

Bulduğu aleti Steven ışığa tutmuştu.Odanın içi Antik Mısırdan görütüler ile dolmuştu bir anda . Tutankamon ve ordusu kana susamış bir şekilde , vahşice ve hunharca önlerindeki savaşa hazırlanıyorlardı. Steven artık işin ciddiyetine tamamen bürünmüştü.  Hazırlıkları sırasında kullandıkları kadın ve köleleri vahşi ve insan dışı bir şekilde öldürüp bağırsaklarına kadar deşiyorlardı.

 O arada George ve yanındakiler Steven'a bir şey olduğu hissine kapılık korkuyla piramitin içine dalmışlardı. Odaya girdiklerinde onlarda bu dehşet'ül vahşete  tanık olmuş ve bir nebze korkmaya başlamışlardı.

    Tutakamon'un iletişime geçtiği bir adam görüldü bir an görüntülerin içinden. Adam biraz etine dolgun kısa boylu bıyıkları yoktu ama bir beyaz top sakala sahipti. Steve bu adama oldukça kitlenmiş ve dikkatle onu izliyordu. Bunu izlerken sürekli hafif fısıldar şekilde '' Nereden , Nereden ,Nereden'' diye sayıklıyordu resmen. Sonunda Steven'ın gözü parlamış ve yılımsar bir tavırlar '' Evet, işte bu '' diyebilmişti o kadar şaşkın olmasına rağmen.  

        Bu adam Steven'ın Abu Simbel'de gördüğü tapınak rahibiydi. Hlk ona güvenir ve çoğunlukla arkasında olurdu. Hatta bu rahip Steven'ın Şeytan nefesini bulma çalışmalarında ona eşlik etmiş ve gayet yeterli bir şekilde gerek madii gerek manevi şekilde ona yardım etmişti. Steven bir an küçük bir endişe geçirdi. Çünkü rahip en az onun kadar şeytan nefesi hakkında bilgiye sahipti ve anlaşılan o ki bu gücü Tutankamon ile ittifak kurup kötüye kullanacaktı.

    Steven tüm bu düşünceler sonrasında hızlı olması gerektiğini düşündü ve hızla yola çıktı. George ve diğerleri birbirine anlamamış tavırlarla garip garip bakmakla yetindiler. Steven Abu Simbelden beri bindiği hafif sıska, siyah ve sıska olmasına rağmen çevik olan devesine bindi ve hızla karargahın yolunu tuttu.

 George ve diğerleri karargaha geldiğinde Steven hazırlıkları tamamlamış , alaycı bir şekide onlara doğru sırıtıp '' Zincir çözülüyor.''  dedi. Ve sevincinden  kahkahalar içinde yeni bir oyuncak almış çocuk gibi seviniyordu. Belkide Şeytan Nefesi  bu adamdaydı ve Tutankamon 'u bu şekilde hiç zahmete girmeden dünyaya gelmesini önleyecek ve felakketten kurtaracaklardı. 

ŞEYTAN NEFESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin