Kolossal eléggé megérkeztünk, éppen ezért úgy döntöttünk, hogy elmegyünk kajálni. Persze egyikünk sem ismerte Békéscsabá, szóval egyértelmű , hogy eltévedtünk.
Már az érkezés ideje lehetett amikor én kezdtem ideges lenni, hogy hol is vagyunk?!
-...mennyünk jobbra, arra még nem néztük meg!mondta Kolos élénken .
-De már fáj a lábam, ez a hülye cipő pont ma kellet feltörte a sarkamnál.-puffogtam.
Kolos megfordult , majd felkapott a hátára és megeredt. Már vagy egy fél órája rohant, hátán velem amikor a táborhoz értünk.
-Van egy pár az osztályban!sikkantotta Mirella.
Ezzel kezdetét vette az ismerkedés, 16-on vagyunk az osztályban. 7 lány, és 9 fiú. Az osztályfőnökünk egy 27 éves nő: Haraszti Odett, német tanárnő.
Takács Márk, az osztály fizikusa, a kis ujjabol kirázza.
Néhai Mirella, kissé alacsony, rövid vörös hajú lány, fogszabályzos. Ő lett az én legjobb barátném!❤
Néhai Mátyás, Mirella testvére , aranyos , vicces srác.
Moldvai Mária, nagy kepű liba, platina szőke haj , égszínkék kontaktlencse.Folytonos műköröm és fél kiló smink jellemzi.
Vásznai Árpád, nagyon jó tanuló, komoly és mogorva arc. -_-
Kis Laura , aranyos lány, nagy szájú de kedves .
Nagy Máté, tipikus srác. Csak is a csajozós meg a játék érdekil .
Leiner Kolos , az osztály nagymenője, barna haj, zöld szem és észvesztően helyes mosoly.
És a többi osztálytársak: Kincsfalvi Kitti, Kőrösi Viola, Jánosi Szilvia, Pósa Krisztián, Hincs Dávid, Csapó Marci, Bálinti Levente.Mára ennyi lett volna ez a rész, ha tetszett vote-oljatok, és nézzetek be máskor is. Puszi , és szép napot nektek!❤😘
YOU ARE READING
Gimis lettem!
RomanceEgy lány aki most lessz gimis... Egy osztály amibe be kell illeszkedni...Egy fiú akiről még magának is hazudik! Barátok, csalódások , és kalandok várnak az Eleméri gimi 9.c osztályára!