Mersz vagy mersz?!

237 11 2
                                    

   Mikor mindenki megérkezett az ofővel leültünk a nappaliban , majd feldobta az ötletet:
-Még kéne ismerjük egymást... Valaki tud valami jó ismerkedős játékot?
A nagy barack színű falu szobában csend lett, majd egyszer csak Marci törte meg a feszült csendet.
-Játszodjunk felelsz  vagy merszet!
-Jó! hangzott az egyhangú válasz.
Meglepetésünkre az oszi nem nézett le minket e miatt, sőt még ő is beszállt. Kényelmesen elhelyezkedtem törökülésben , viszont kár volt mert máris engem kiáltották....
-Virag! Gépész vagy mersz?? kérdezte Árpi kajánul.
-Felelek.... -mondtam ki bizonytalanul.
-Éhes vagy??xd
-Ami azt illeti igen! Farkas éhes vagyok! mondtam őszintén.
-Igeeen?? És mire? Vagy inkább kérdezzem úgy, hogy kire??mondta pimaszul.
-Bolond vagy !kacagtam el magam, majd a társaság többi tagja is . Az őszi csak nézett minket, de nem szólt semmit.
Én jöttem, a szemem Kolosra vándorolt , majd így szóltam:
-Kolos...
-Mondjad Királylány! Felelek.
Honnan jött ez a becenév??WTF?
-Hány barátnőd volt eddig?
-Téged beleszámíthatlak?? kérdezte csibész mosollyal az arcán.
-Nem! Mert nem vagyok a barátnőd! jelentettem ki határozottan.
-Akkor úgy kb. 4-5
Meglepődtem. De nagyon. Azt hittem legalább egy tucat barátnője volt..
-Viola! Felelsz vagy mersz?
-Mivel meg senki sem mert ezért most én.....MEREK! ordította .
-Menny fel a háztetőre és twerkelj!
Az egész csapat kicsődült a ház elé, szegény ofőnk olyan fehér volt mint még soha, amikor Vio felmászott egy létra segítségével a két emeletes ház tetejére... Majd megállt egy számára szimpatikus helyen és elkezdett twerkelni. Mind hangos kacagásba kezdtünk  , amikor egy reccsenést hallottunk. Viola alatt eltört egy cserép... Eszeveszett én futni kezdett lefelé a tetőn, majd létrára se mászva leugrott... És szerencséjére Máté el is kapta.
  Az ofő lesapadt, még jobban... Majd elkezdett nekünk magyarázni , hogy mi lett volna ha....
  Rengeteget játszottunk meg, majd vacsi és mindenki elment a szobájába aludni. Én Mirivel, Lauval és Violával kerültem egy szobába . Beszélgettünk, majd mi is lefeküdtünk.
Mikor már fél álomban voltam pittyegett a telefonom.
Kolos: Alszol már Királylány?
                                               Királylány:
                                Majdnem...
Kolos:Csak nem én ébreztettelek fel?
                                                Királylány:
              Nem! Biztos a mumusok ...xd
Kolos:Az jó, a többiek már alszanak? Mert egy páran megyünk ki... Gondoltuk megkérdezzük josztok-e?
                                                Királylány:
               Nem alszanak, megkerdem
tőlük...
Kolos: Oké!
 

Gimis lettem!Where stories live. Discover now