PAPATYA #4

102 4 4
                                    

  Karşımda meriçi görünce o kadar mutlu oldum ki. Şu zor zamanlarımda beni yalnız bırakmamıştı. Hemen boynuna atladım;
- Geldiğin için çok tesekkur ederim meriç beni yalnız bırakmadın"
- Sude ayıp oluyor ama KARDEŞLER BUGÜNLER ICINDIR Tabikide gelmem lazım canım benim"
Mete olanları anlamamış olacakki bana şaşkın şaşkın bakıyordu.
- Meriç babamın 2 eşinden kardeşim. Hani üvey kardeşler hep kötü olur ya meriç tam tersi aramız çok iyi biz onunla öz kardeşten de oteyiz.
O sırada arkada arası gördüm. Aras meriçin sevgilisi hcndnnf meriç nereye giderse arasta gelir
- Arascım sende geldiğin için teşekkür ederim" dedim ve onada sarıldım.
Mete ayağıma vurunca arasa sarılmayı bıraktım ve onları içeri davet ettim. Meric kosa kosa annemin yanına gitti. Annemlede çok iyi anlaşırlar zaten. Pis anasının tam tersi bu kız. Tam bir melek.
- Papatya teyze gerçekten çok geçmiş olsun çok üzüldüm kuzum benim yaa.
Annem "hoşgeldiniz" dercesine başını salladı. O sırada kapı çaldı. Gelen teyzemdi. Ben bu aralar okulu çok ihmal ettiğim için anneme o bakacaktı.  Teyzem gelince mete, meric, aras ve ben benim odama çıktık. Mericler bizde kalacaklardi artık. Meriç annesiyle kavga ettiği için evlerine gitmek istemiyordu. Bizim okula yazılmışlardı. Büyük ihtimal bizim sınıfa düşerler. Onlara kahve yapıp getirmeyi düşünüyordum ki;
- Allah aşkına kahve mi içicez kalkın kafa dağıtalım Sude bebegim seni anlıyorum ama kendini bu kadar üzme papatya teyze iyi olacak" dedi meriç.
Sözlerine şu şekilde devam etti.
- Kalkın lunaparka gidiyoruz.
Valla şu halimle lunaparka gidemezdim ama sırf onları üzmemek için kabul ettim. Hazırlanıp hep birlikte lunaparka gittik. Sandığım gibi olmadı. Orda 1 saatliginede olsa herşeyi unutmuştum. Sevdiklerim yanımdaydı ve bu beni mutlu ediyordu. İlk dönme dolaba bindik. Bunu mete istedi. YÜKSEKLİK KORKUMUN OLDUĞUNU BILIYORDU. Sırf bu yüzden binmek istedi zaten. Her yukarı çıktığımızda çocuğa sarilmaktan kaslarım ağrıdı. Kendimi ne kadar sıktıysam. Ardından atlı karincaya bindik.  Biraz çocuk isi olsada mete ile olunca gerçekten eğlenceli oluyor. Ordan indikten sonra mete beni kovalamaya başladı. Gitgide hava kararıyor. Orta yaşlılar azalıp, gencler fazlalasiyordu. Pamuk şeker yemeye karar verdik. Pamuk sekerlerimizi aldıktan sonra aras meriçi sırtına aldığı için metede beni almak istedi. Hayır diyemedim fjdmjxjnf. Mete beni taşıyor ben metenin ağzına pamuk şeker veriyordum. Disko tarzı şarkılar başladı mete ziplayinca ben tutunamayıp aşağı düşüyordum kiiii mete beni tuttu. Valla tutmasaydı yere çakılırdım. Çocuk gökdelen gibi mübarek. Saat 12 yi geçiyordu. Aras ve meric ortadan yok oldular kim bilir nerde kaldılar. Ben yerimde durmuyordum bir aletten diğer alete kosuyordum. Metede peşimden :D.

METE'DEN
Sude o kadar hızlı ilerliyordu ki ona yetişmek güçtü. Meriç ve aras yok oldular zaten. Acaba sudeye şimdi desemiydim? Bence tam zamanıydı. Sude kostukca bende arkasından koştum. Ve bir anda Sude durdu ve bana döndü. Bende hızımı alamadım. Ona carpmamak için yerlerde surundum bildiğin jdndmjf. Sudeyle burun burunaydık. Nefes alıp verislerim arttı. Onunkileride hissediyordum. Kulağına eğilip;
- Seni çok seviyorum. Zor zamanlarında hep yanında olacağım Sude. Sevgilim olur musun?

Umarım beğenirsiniz oylamayı unutmayın sizleri seviyorum 💜💜

Multimedya: meriç

BENİM PAPATYAM SENSİN...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin