"Jimin kau jangan buat keje gila lh!!aku x buat salah kat kau pon kn!!berambos dari rumah aq la sial!!!!"...jerit taehyung dalm nada ketakutan...
"hahahaha....hahaha..".terdengar satu gelak tawa yg begitu mengerikn dari sang bibir...ya gelak tawa itu dtg daripada bibir manusia yg dikenali sebagai park jimin..
park jimin..harap name je sedap tapi perangai..haromm...jimin seorang yg mental ya die seorang lelaki psiko..
"Bodohh!!kau tahu tujuan aku dtg rumah kau memalam buta ni buat ape??"kata jimin dengan senyuman sinisnya
taehyung cuma mengelengkn kepala nya tanda tidk tahu...
"Bodoh!!ade aku suroh kau geleng kepala ke ha!!.".sah memang mamat ni mental..
"Aku dtg sini sebb nk menunaikn janji aku la tae...".ujar jimin lagi tapi sekarang nada suare nye sengaja dimanjakn..
"janji ape pulk ni??"dengus taehyung perlahan..
"kau pikir aku x dengar ke bodoh".."aq dtg sini nk tunaikn janji aku untuk bunoh kau tae".."sebb kau pompuan sial tu tahu rancangan aku!!!!kau tau x bodoh!!!.".jerit jimin hightnote..
"chim ape kau ckp ni weii??aku x paham lh..".bals taehyung dengan dahi yg berkerut...
"kau jangan nk buat buat x paham lh sial!!kau pikir aku x tahu kau sengaja bagitahu budk putihh tu kn!!yg aku ade rancangan burok untuk kenekn die!!!"jerit jimin lagi..bleh pech gegendang telinga..
budak putih??so maksud die ara kim buadk baru tu ke??dengus hati ku lagi..."oouuhh.. maksud kau ara kim ke??"tanye taehyung
"ye lh habistu sape lagi kalau bukn die budk putih yg kalah yonggi tu.".jawab jimin dengan nada yg menjengkelkn..
"kau merepek ape ni chim aku x bagi tau ape ape lh dekt ara tu..kau pon tahu aku bukn rapat sangat dengan ara tu..takkan lh aku yg bagitahu die..".
"argghhhg!!! bodoh!!!kau jangan pure pure x tahu lh!!engkau yg bagi tahu die kn!!kau ni tae dh lame aku sabar ngan kau.. ergghhh."..jimin x dpt lagi manahan kemarahan nye ..bagaikn setiap kate kate taehyung itu membuat kn lagi hasutan2 untuk membunuh kawan dari kecil nya ini...
tanpa berlengahkn mase jimin mengambil pistol yg diselitkn diantar seluar dengan pinggangnye itu lalu mengacu kn kpda taehyung yg x habis merayu agar dilepaskn...
"jimin ape kau nk buat ni jimin!!jangan jadi bodhlh jimin..kau x percayekn aq ke yg dh lame kawan ngan kau dari kecik sampai besar ha jimin!!!!kau lebih percaya kn org yg menfitnah aq tu!!!kau memang bodoh park jimin!!!bodohh!!!"
bang!!
terkejut berok taehyung disitu nasib lh die x de sakit jantung kalau x dh lame die masuk kubur disbbkn mati terkejut..
"kau bleh senyap x sial!!!aq tengah kusot sekarang ni!!"
"jimin tolong lh sedar yg kau tu sak~~..it argghhh!!!"
"bodoh kau x dengar ke aq suroh senyap tadi!!kau memekak,tu lh balasan!!hahahahaha..".
"ji..mi..n...ak..u..n.k..mintak ...maaf....ta..p.i..su..mpa..h.bu..ka..n..ak..u...ya.ng..buat.."..kate taehyung nyawa nyawa ikn...dn akhir nye die tersenyumm ....
jimin yg mule sedar yg ape dibuatnye terus melihat taehyung dengan muke yg cemas...jimin cept cept berlari kearag taehyung...
tae~~tae..hiks..hiks..bangon lh tae..aq tahu aq salh...kau x slh jadi bangon lh tae..tae aq nk minta maaf...hikss..hikss..tae bangon lh!! tae..jangan tinggal kn aq!!!tae..aq janji aq akn cari sape yg fitnah kau tae...kata jimin bersungguh sungguh
TAE BANGON!!!
ARGGGHHHH!!!!!!!!!!
Aq terus tersedar dari pade tidurku..aq perasan badan aq menggigil...
tae..tae ..aq takot...dtg lh sini..tae ..ujar jimin seperti berbisikk..
aku bersumpah aq akn cari org yg fitnah taehyung...kalau aq jumpe aq lenyek muke die cangkull..biar hancor..hahaha
***********#*****************
tbcsorry typo
annyeong v min
YOU ARE READING
psychopath+(pjm)
RomanceKau bodoh sebb percaye aq...tapi aq minta maaf aq sayang kau ...~jimin~ awak jahat jimin,awk bunoh mk dn ayah saye..saye x kn maafkn awk sampai saye mati...~ara~ jimin jangan buat keje gile lh bodo~jungkook~ jimin jangan tinggal kn saye..saye mengak...