jimin p.o.v
aku bangun dari tido yg x bergitu lena dek kerana sinaran matahari yg memasuki di lubang2 langsir...
aku bangon dn mengemas katil ku yg sedikit berkedut itu..aku mengambil tuala yg tersangkut di sebelh almari baju ku dn berlalu masuk ke dlm blik air..
selesai membersih kn badan,aku turun untuk bersarapan...
aku pegi ke dapur mencari bahan untuk membuat sarapan.."buat sandwich jelh"dengus ku perlahan..lalu mengambil bhn untuk membuat sandwich..
sesudah nye sarapan..aku melihat jam di tangan ku.."ishh dh pkul 7:45 ni..lagi bape minit je nk masuk kelas..ya,aku masih bersekolh..
aku memasuki kerete ku dn menyuruh driver ku menghantar ku kesekolh...
setibanya,di sekolh..baru saje aku menjejakkn kaki untuk masuk ke dlm seoul high school..aku terdengar suare yeoja yeoja gedik menjerit jerit memanggil name ku..
JIMIN OPPA!!
JIMIN OPPA!!!
JIMIN OPPA!!!
"aku bukn oppa kau lh bangang"..bisik ku di dlm hati..tapi memang btol pon aku bkn oppa korang...
aku pandang yeoja yeoja yg menjerit terpekik terlolong dn menghadiahkn killer smile ku yg boleh membuatkn yeoja yeoja semue cair..
tetiba,aku ternmpk seorang yeoja yg menjeling jeling ku dari tadi..aku merancangkn satu idea jaht yg tiba tiba muncul di otk ku yg bersih ini..aku tersenyum sinis sambil berjaln kearah yeoja yg menjeling ku dari tadi lagi..
"hye pretty."jerkah ku btol2 dihadapn die...
**************-------*****
ara povaku dari tadi x habis habis dok usya namja hot tu. auuu die senyum lh..cair aku . ..
tanpa aku sedar ade seorang dengn suare yg menggoda menegur ku..
"hye pretty"
gulpp...aku meneln air liur ku dengan begitu peritty...
nmja tadi yg aku usya ade kt depn aku sekarang ni dn ..die tegur aku??aww rase mcm nk menjert je sekarang ni..
"ye kenape..ade masalh ke??"kata ku dengan cool nye..padahl dlm hati dh menjerit jerit gembira ni..
"asl awk pandang saya mcm tu..naik seram saye.."ujar nmja tu lagi..
"ummm..ummm...x..d.e..pa..pape..man..e..a.de.sa..ye..te..nung ..awk..bals ku dengan tergagap gagap..gulpp ya alla serm nyenii..dh lh ckp dengan crushh..
"oh ye eaa..umm btw name you pretty??"tanye die lagi
ara..ara kim..kata ku dengan senyumn yg manis sekali..
oouuhh..oky..btw my name jimin..park jimin. kate jimin dengan senyumn..
"ohh..hye jimin..ok lh saye kene masuk kelas sekarang ni...emm bye.."kata ku lalu berlalu pegi..
jimin pov
huhh..bye..haha.mangse seterusnye...
********----*******----+-*********
tbc
YOU ARE READING
psychopath+(pjm)
RomanceKau bodoh sebb percaye aq...tapi aq minta maaf aq sayang kau ...~jimin~ awak jahat jimin,awk bunoh mk dn ayah saye..saye x kn maafkn awk sampai saye mati...~ara~ jimin jangan buat keje gile lh bodo~jungkook~ jimin jangan tinggal kn saye..saye mengak...