(ara pov)
" aish..laparnya"kataku bersama keluhan kecil..
"kau kenape"bisik hana tablemate aku a.k.a my bff a.k.a my PA ...
aku lap.....
kriggg!!
wow..kejaiban ape yg berlaku ni..tept pade masenye..makn tunggullh aku..menolog ku didalam hati sambil ketawa.. hahaha*evil laugh*..
"woi kau phl.ketawe sorang2 gile ehh.."kata hana dengan membuat muka...
"ish..dh lh.kau dari tadi memekak je.dari memekak baik mkn lagi best..."
tanpe menuggu sebarang jawapan dari hana aku terus mengemas buku dn memecut laju begi ke kantin..
dlm perjalanan hendak pergi ke kentin tetiba je ade pelajar junior berlari kearah aku dn menolk ku sehingga jatuh..."aduh"rintih ku apebile punggungku dengan tak rela nye mencium lntai..aku tengok pelajar junior tadi dh melarikn diri.."aish..dh langgar bukn nk tolong ni x.main lari je..bodoh punye budk.lain kali mate jangan letak kt kaki..bebel ku didalam hati..kecik besa,kecik besar je aku tengok junior tu tau..kalau aku jumpa dia lagi aku tenyeh-tenyeh muke die dengan berus jamban yg ade taik...
"nk saya tolong"ujar seorang dengan senyumn manisnya..aish sape pulk yg kacau aku tengah bebel ni..dengusku perlahn..aku pandang org yg baik sangat untuk menghulurkn pertolongan..
aku pandang keatas dn aku nmpk..glupp..crushh aku..crush aku wei..
"park jimin"kataku perlahan dengan riak muka yg terkejut.. sape yg x terkejut wei crush yegor kite..gulpp aku tengok muka jimin sambil tersenyum kelat.....
(jimin pov)
" park jimim".kata perempuan tu dengan nada suara yg diperlahan kn...
aku tersenyum sinis.
"yes,can i help you?"kata ku bersama senyuman sinis yg x habis2 terbit di bibir sexy ku ini..die kelihatn terkejut dengan pelwaan aku itu..btw itu baru permulaan pretty..
aku menghulur kn tangan ku ug bersih,cantik ini keaarah nye..aku melihatnye..muka dia kelihatan memerah..dengan perlahan dia menyambut huluran tangan ku ini..aku menggemgam tangannye dan menarik nya untuk bangon berdiri..
"kau oky"tanya ku..dia kelihatan agak tersentak dengan bahasa saya awk bertukar menjadi aku kau .
"emmm...emmm...saya oky..btw..thanks tolong saya tadi..katanya dengan senyuman..
"no hal lh"kata ku dengan cool nye..
emm..oky lh..saya nk pegi rehat..bye..katanye dan berlalu pergi..
haha..senang btol pompuan mcm dia cair..dasar pompuan bodoh...nolog ku di hati
(jimin end pov)
,walaupon jimin dihormat oleh semue orang..dia tetap memiliki satu sifat selain dari sifat psycho nya...ianya satu sifat memainkn perasaan wanita a.k.a playboy..bagi jimin memain kn perasaan wanita ini satu permainn yg menyeronokkn..tapi bagi wanita ini suatu yg memeritkn..walaupon jimin terkenal dengan sifat playboy nya,tetapi para wanita tidak akn pernah berhenti mengejarnye..ini semue kerana paras mukanye dn cara nye melayan mereka..
•••••••••••
tbc.hye guys..
please vote★★
dan abaikn typo..annyeong👋
YOU ARE READING
psychopath+(pjm)
RomanceKau bodoh sebb percaye aq...tapi aq minta maaf aq sayang kau ...~jimin~ awak jahat jimin,awk bunoh mk dn ayah saye..saye x kn maafkn awk sampai saye mati...~ara~ jimin jangan buat keje gile lh bodo~jungkook~ jimin jangan tinggal kn saye..saye mengak...