Și a venit și ziua în care am plecat, urasc acea zi.
Era ora 5 a.m, ne pregăteam de plecare... Când totul era gata am plecat la drum, un drum destul de lung, de doua zile și o noapte, numai cat mă gândeam ma l-ua cu dureri de cap.
Cel mai rău m-ia părut de faptul îmi lăsasem toți prieteni, și ma gândeam că îmi va fi greu sa ma integrez la noua școală și să îmi fac noi prieteni.
Chiar așa a fost.
Când m-am dus prima dată la școală toți se uitam insistent la mine, ma simțeam oribil.. Mă tot gândeam "Oare au ceva cu persoanele de alta naționalitate? ", "Sunt prea diferită și nu mă pot accepta? "...Ajunsa în clasă profesoara făcea prezenţa, când ajunse la mine mă ridicai în picioare și începuse să mă întrebe diferite lucruri, eu nu înțelegeam și aceasta început să urle la mine.
Ajunsa acasă, după ce orele sau terminat, i-am povestit mamei, acestă spunându-mi că se va schimba.
Credeam în cele spuse de ea, dar nu a fost așa, chiar deloc, din contra,totul era oribil.
Ai mei se schimbaseră complet, deveniseră niște persoane pe care nu le mai cunoșteam.
Din orice mi-a greșeală pe care o făceam, ma certau, ma loveau.
Începusem să îmi pierd speranța... Credeam ca se va schimba, exact asa cum zicea mama mea.
Am început să fumez, nu găseam cale de a mă calma, de a ma simți in siguranţa.
La școală era mai bine, nu ma intelegeam cu colegi dar în schimb învățam bine, aveam rezultate bune, profesori ma laudau.
Colegi ma tot jicneau, iar eu ma simțeam tot mai singura.
Pana cand la școală se organizase o excursie la munte, toate clasele mergeau.
Eram nerăbdătoare.
Eram în autocar în drum spre munte, vine un băiat la mine și mă întreabă dacă locul de lângă mine e ocupat, eu i-am spus ca nu și s-a pus lângă mine, inițial nu băgasem de seamă că era băiatul directorului, era prea dimineața și afară era destul de întunecat.
Pe drum adormisem, iar el mă învelise cu geaca lui deoarece era cam frig.
După două ore de somn mă trezisem cu capul lui pe pieptul meu, dormea asa de frumos încât nu vroiam sa îl trezesc dar ajunsesem la munte și trebuia. Am început să mă mișc putin pentru a-l putea trezi, brusc se ridică și îmi dă cu capul în nas.
Începuse să îmi curgă sânge, el speriat ma luat în brațe și m-a cobor jos din autocar ducându-mă la hotel.
După ce mi-a trecut năsucul i-am mulțumit.
El începuse să se apropie de mine și într-un final mă săturase. Ma simțeam în al nouălea cer, eram o puștoaică de 14 ani care avuse primul sărut.
Mi-a spus ca ma place de prima data când m-a văzut dar ia fost rușine să îmi zică.
În acea seară am luat cina și am dormit în același cameră.