my last letter to you

849 102 43
                                    

eğer bu kısma kadar okuduysan teşekkür ederim ama umarım okumuşsundur yoongi çünkü bu kısımda aklındaki soru işaretleri gidecek.

seninle bir sonbahar akşamı ben deniz kıyısında otururken dengeni kaybedip üzerime düşmenle tanıştık, o günden sonra peşimden ayrılmaz oldun ve yoongi cidden çok tatlıydın.

sana beni tanıman için fırsat vermişken, sana git gide kapılırken bir anda her şey değişti ve sen onunla tanıştın, jiminle.

beni aksatır oldun, gördüğünde selam vermez oldun ve yoongi ben her seferinde biraz daha kırıldım, biraz daha öldüm ama sen hiç farketmedin.

o, canını yaktığında ilk beni aradın yardım istedin ve ben sana koştum.

o, sana teklif ettiğin de yine ilk beni aradın ve ben mutluluğuna şahit oldum.

içinden, "beni seviyorsan, neden benim mutluluğumla sen de mutlu olmadın?" diye düşünecek kadar bencil olduğunu biliyorum yoongi ama bana inan ki öyle olmuyor.

denemedim sanma, denedim hem de çok fazla denedim senin adına mutlu olmayı ama yoongi, benim adıma kim mutlu olacaktı? beni kim sevecekti?

yoongi, bu sana son yazım.

beni, seni seven taehyung olarak hatırlamanı istemiyorum.
beni, dostun olan taehyung olarak hatırla ve kendini suçlama.

biz seninle, balık ve kuş gibiydik.
ben sudan çıksam ölürdüm, sen suya girsen ölürdün ama yoongi, yine de kanatlarını tek tek öpmeyi isterdim.

sonlara yaklaştım yoongi, gözyaşlarım daha fazla sayfadaki yazıları bozmadan gitmek istiyorum buralardan.

benim mutlu olamadığım gibi sen de mutlu olamazsın demeyeceğim sana, sen mutlu ol yoongi.

benim için,
bizim için.

ve yoongi son bir şey daha, özür dilerim ve seni seviyorum

-kim taehyung

letters to you | taegiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin