MULTİMEDİA DA LUCY VAR TATE NİN KARDEŞİ:p
- Baba!!
dedim. Aslında sevindim ama bir sorun var. Babam akşam vakti hayatta izin vermez dışarı çıkamam, hadi verdi diyelim ilk günden dışarı çıkmama üzülür.
- Kızım? Sevinmedin mi?
- Yoo baba sevindim.
Boynuna atladım, babamı çok seviyorum. Babam da beni öptü.
- Sen nereye gidiyordun?
- Şey ben burda yeni arkadaş edindim onlarla buluşacaktım.
- Olmaz kızım akşam vakti, hem nereye gidecektin?
- Sahile baba.
- Hadi geç içeri ilk günden beni yalnız mı bırakacaksın?
SIÇTIM. Ne yapıcam ben ya babam da izin vermiyor.
Tate in ağzından:
Yatı çok güzel süsledim. Mumlar ve gül yaprakları, yemekler ve Violet e aldığım bileklik. Tabi yüzük alacak halim yok ya nasıl olsa evlenmiyoruz :D Violet i çok seviyorum yani sevmekten de öte aşık oldum. Tate Green aşık oldu:) İnanması güç ama doğru. Eğer gelirse Violet i hiç bırakmaya niyetim yok. O benim sadece benim. Ama ya gelmezse, eğer gelmezse buralardan giderim. Bir daha karşısına asla çıkmam.
Violet in ağzından:
Of ya ne yapıcam ben şimdi. Aa tabi ya Tate i arayım olanları anlatayım. Hemen odama çıktım, telefonumu aldım ve aramaya başladım.
Tate in ağzından:
Yatta beklerken içeri biri girdi. Arkamı döndüm ve kız kardeşim Lucy. Aslında annem ve babam ayrı. Ben babamda kardeşimde annemde kalıyor. Biz böyle istedik, boynuma atladı. Kardeşim 16 yaşında. Aramızda 2 yaş var.
- Beni nasıl buldun?
- Babam burada olabileceğini söyledi.
Uff şimdi Violet gelirse ne olacak, romantizm in içine edecek.
- Tamam sen şimdi git.
- Ne! Beni kovuyor musun?
Çattık ya. Abi bu nasıl bi kader, Lucy etrafe baktı.
- Hmm anladım ben kız arkadaş ha?
- Yani sayılır.
- Ya o zaman ben gideyim ama şu benim kitabımı alayım, geçen gelişimde unutmuştum.
- Haa evet şu kitaplığa koydum oradan al, bende üstüme güzel bi şeyler giyineyim.
Lucy nin ağzından:
Kitaplığa yürüdüm ve kitabımı buldum. Tam gidecekken abimin telefonu çaldı. Telefonda Violet yazıyordu, bende arkadaşı diye tahmin ettim ve telefon ısrarla çalınca açtım.
- Alo?
- Tate?
- Şeyy Tate şu anda üztünü giyiniyor müsait değil.
-...
- Orda mısınız?
- Evet evet.
- Siz bana söyleyin ben iletirim.
- Yoo kalsın ben sonra ararım.
- Peki.
Telefonu kapattı, bende yattan çıktım ve eve doğru yürüdüm.
Violet ın ağzından:
İnanamıyorum ben geç kalıp gelmeyince başka bi kızla, hayır hayır bunu bana yapamaz bu kadar basit olamaz. Tate den artık nefret ediyorum. Odama çıktım ve yatağıma atladım. Ağlamaya başladım ve bedenimi uykuya teslim ettim.
Tate in ağzından:
Gelmemişti, bekledim ama gelmedi. Peki neden? Ah salak kafam beni sevmiyor da ondan. Yarın buralardan gideceğim, tabi şehir dışına çıkmayacağım, annemin yanında kalacağım. Zaten yaz tatilinde orası daha iyi. Okuluma da orada devam ederim, hem Violet in yüzünü görmekten, acı çekmekten iyidir. Violet beni sevmese bile ben onu çok seviyorum ve elveda dememde bir sakınca olmaz. Ne de olsa çok güzel zamanlar geçirdik. Herhalda bunu bana çok görmez. Eve döndüm ve hemen odamın camından Violet in camına baktım. Evet ordaydı, montnu giyiniyordu. Demek ki dışarı çakacak. Hemen bende montumu giyinip dışarıya çıktım, bahçe kapısında vbeklemeye başladım.
Violet ın ağzından:
Arkadaşım James ile buluşacaktım. Bara gidip kafa dağıtacaktık. Birden bahçe kapısından çıkınca Tate i gördüm. Ona çok sinirliydim. Tate:
- Violet
- Hangi yüzle buraya geliyorsun!
- Sana veda etmeye geldim, hem sevmek suç mu?
- Sevmek suç değil ama sevdiğini aldatmak suç!!
- Ne! Ne aldatması, hem sen gelmedin demekki...
Lafını bitirmesine izin vermedim.
- Ben aslında seni sevdim Tate, senden hoşlandım ama sen ben gelmeyince bana olan sevginin yalan olduğunu gösterdin. Babam senin yanına gitmeme izin vermeyince bende gelemedim, iyiki de gelmemişim senin ne kadar aşağlık biri olduğunu gördüm!!
Vay be nefes almadan söyledim. Bu ben miyim aga:D
- Peki neden gelmediğini anladım, ama aldatma konusunu anlamadım. Ben seni asla aldatmam Violet.
- Ha-ha-ha güleyim bari.
dedim ve hemen yürümeye başladım. Tate arkamdan koştu ve kolumu çekti.
- Violet BEN SENİ AL-DAT-MA-DIM.
- Bırak kolumu Tate canımı acıtıyorsun.
O sırada önümüz de BMW bir araba durdu. Biz arabanın içindekine bakıyorduk. Tabi camlardan görünmüyordu. O sırada kapı açıldı ve ağzım açık kaldı. Marcos buradaydı!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZA KADAR BENİMLE
RomanceYeni evine ve yeni okuluna alışmaya çalışan bir kızın kaderi. Babasının işlediği suç yüzünden onun mu yargılanması gerekiyor? Üstelik daha yeni hayatının aşkını bulmuşken. Eskiler onun peşini bırakmıyor. İntikama susamış Marcos sevginin gücüne yenik...