Tate in anı çıkışı karşısında affalladım.Gözleri adeta yanıyordu,derin nefes aldı ve gözlerini kapadı sanırsam sakinleşmeye çalışıyordu.
-Tate sakin ol! hiç kimse bana dokunmadı, yani dokunamadı.
- NE SAÇMALIYORSUN! BANA YALAN SÖYLEME DUYDUM HER ŞEYİ!
Morcos un bana tecavüz etmeye kalkışmasınamı ağlıyım yada Tatenin bana bağırmasınamı.Gözlerim dolmaya başladı Angela:
- Tate Violet ın dinlenmesi gerek sonra konuşursunuz.
Artık olan biteni Tate ye anlatmam lazım yoksa olay büyücek ve sonu çıkmaza gidicek.
- Angela bizi yanlız bırakırmısın.
Angela kararsız kaldı ne de olsa karşısında Tate var sağı solu belli olmuyor beyfendinin.Angela başını olumluca sallayıp gitti.
- Tate şu koltuğa otur olan biteni en başından anlatıcam.
Tate oturdu ve bana "anlat" bakışı attı.Bende olayları başından sonuna kadar anlattım.Ben anlatırken Tate sinirden odayı turladı
-Tate sakin olurmusun.
Diye çıkıştım.Tate bana ateş sacan gözleriyle baktı ve duvara yumruğunu geçirdi.
.............................
Annem ve babamla eve geldik odama çıktım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Tate nin ağzından :
Marcos denilen o ite gününü göstermek için evine doğru arabayı sürdüm.Evinin adresini arkadaşlarından zorlada olsa aldım. Zile bastım, kapı açıldı ve karşımdaki şeref*ize yumruğumu geçirdim yere yığıldı ve karnına tekmelerimi geçirdim.
- Lan it oğlu it sen kime dokunmaya kalkışırsın lann.
Diye bağırdım.Ben marcos u döverken arkamdaki birinin kafama birşeyle vurmasıyla yeri boyladım.
Violet in azından :
Canım sıkıldı ve filim izlemek için leptobumu aldım sıcak kalpler filimini izlemeye başladım.
Tate nin ağzından :
Gözlerimi açtım ayaklarım ve ellerim bağlanmış bi depo gibi yerdeydim.Bağırmaya başladım
- Lan şeref*izler sıkıyosa ellerimi ayağımı çözün. İt oğlu itlerr.
Bi anda kapı açıldı ve Marcosun yanındaki kişiyi görmemle şok oldum.
Çok kısa yazdım biliyorum ama yarın tatile gidiyorum ve valizimi hazırlamam lazım aslında yazmıycaktım ama en yakın arkadaşım Ece nin isteği üzere yazdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZA KADAR BENİMLE
عاطفيةYeni evine ve yeni okuluna alışmaya çalışan bir kızın kaderi. Babasının işlediği suç yüzünden onun mu yargılanması gerekiyor? Üstelik daha yeni hayatının aşkını bulmuşken. Eskiler onun peşini bırakmıyor. İntikama susamış Marcos sevginin gücüne yenik...