Özel Bölüm

66 15 12
                                    

    Beni O Kadar Fazla Hasretle Bıraktı ki Artık Gelse Bile Bu Gönlüm Hoşnut Olmaz. Saçlarının Kokusu Hayır Yanlış Anlamayın Saçların Kokusu Değil Kaç Km Öteden Bana Yaşatacağı Sıkıntıların Kokularını Alıyordum.

Hatırlıyor Musun ? İlk Seni Seviyorum Dediğimde ki Hali Mi ? Hani Ellerim Titriyordu Ya Hani Sen Diyordun Bir daha Söylesene Diye Neden Derdim Ve Derdin Ellerin Titreyişini Gördü mü Kalbim Titriyor Sonra Sallanıyor İçim Bir Anda Bozuluyor Dengem Daha Sonra Aşık Olduğumu Anlayıp Mutlu Oluyorum.

Hatırlıyor Musun ? Korkma Be Vefasız Hangi Gündü Diye Sormayacağım. Ama Şunu Soruyorum Sana Seni Seviyorum Diyorken Ellerini Tutup Kalbime Koyduğum Zaman Sen Şahit Olmadın Mı O Ritme ? Sen Duymadın Mı Beni Bırakma Diye Yakarışlarıma ? Söylesene Sen O Güne Şahit Olmadın Mı ?

Oldun.

Peki Neden Buradan Gittikten Hemen Bir Kaç Gün Sonra Bu Azapları Bana Çektirmeye Başladın ? Herkes Gibi Sandın Demi Beni ? Düşünmedin Demi Bu Kadar Sevileceğini ? Görmedin Demi Aşkını ? Anlamıyorum Gittikten Bir Hafta Sonra Sevmiyorum Dedin, Şimdi Başka Biri Gözlerine Bakar Mı ? Ben Aynı Yerde Oturup Duman Çekerek Ölümü Beklerken Sen Kimlere Can Verdin ?

Soruyordum Sana Hep Hatamı Söylemek Yerine Neden Benden Gittin Diye ? Bilmiyorum Diyordun Hep. Cevabını Bir Gün Bulacağım Demiştim Bulmuştum'da Gururdan Kimse'ye Diyemiyordum. Şimdi Diyorum İşte ;

Sen Hiç Bir Zaman Beni Sevmedin, Hiç Bir Zaman Benim Olmadın, Canın Olamadım Ömrün Olamadım, Gözlerimin İçine Baka Baka Seviyorum Dedin Canımı Yaktın Canın Yansın. Oysaki Ben Gözlerin İçine Bakarken Seni Sensiz Seveceğim Demedi Mi ? Ben Sözümü Tuttum Ama Sen Benimleyken Bile Beni Sevemedin.

- ''Kadın !!! Al Hayalleri mi Uçurtma Yapıp Uçur. ''

Bu Hafta Sonu, Pazar Günü Anıtkabir'de Resim Çekilirken Karşımdan Yanıma Gelerek Merhaba Dedin, Gördün Mü Göz Yaşı mı ? Bu Sefer Ellerim Değil Vücudum, Kalbim Titredi Yerimde Duramadım Yanımdakiler Olmasaydı. Gördün Mü Yıkılışı Mı ? Sesim Çıkmıyordu Telefonda Seninle Konuşurken Merhaba Diyerek Yanıma Usulca Yaklaştın Gözlerine Bakabildim mi ? Yüzüne Dönüp'te Bakabildim Mi ? Ağzımdan Çıkan Sesi Hatırladın Mı ? Tanımadın Bile O Titreyerek Adının 6 Harfini Söyleyen Dilim Değil Kalbimdi Sendin Yanı Kendini Bile Tanıyamazken Aşka Sahip Çıkmak Sana Mı Kaldi ?

Arkadaşlar Ben Tamamen Enkaz Oldum Uç Yıldır Az Bir Benlikte Ayakta Kalıp Sizlerle Beraber Gülüyorduk Ama O Benlikte Bu Hafta Sonu Yıkıldı. Kimse Teselli Etmeye'de Çalışmasın Sizin Diyeceklerinizi Ben Üç Yıl Önce Kendime Derdim. Yok Arkadaşlar Bu Acının Bu Derdin Tedavisi Yok Ha Tek Derdimiz Keşke Bu Olsaydı Ama Bu Acı Her Zaman Herkes'de Diğer Dertlerden Önce Gelir. Can Bu Can.

Zaten Sizde Unuttunuz Bu Kitabı 4 Gün Yoktum Yok Olmuşuz. Diyecek Çok Şey Var Ama Anlayan Yok Bizi. Bu Sefer Çok Derine Battım Şaka Maka Kalbimin Acısını Ben O Gün Mecazi Anlamda Değilde Gerçekten Sol Yanımın Yanmasını Ağrısını Hissettim Yaşamaya Sebebim Yok Artık Ne Aşk'da Ne Aile'de Ne de Akraba'da Ne'de Kaderimizde, Bu Kader Beni Çok Yordu Arkadaşlar ;

Kendinize İyi Bakın..

29.11.2017

Hatırlıyor Musun ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin