Mindketten zavartan ültünk egymás mellett és a csönd lassan kezdett kínossá válni. Köhintettem egyet és kinéztem az ablakon. Az eső még mindig esett és az ég továbbra is szürke volt. Szeretem az esőt, de néha már kicsit sok.
Hirtelen lüktetni kezdett a fejem és felszisszentem. Kezemmel a halántékomat kezdtem el masszírozni.
- Mi a baj? - fordult felém ismét Jungkook.
- Fáj a fejem - közöltem. Aztán elkezdtem köhögni és hirtelen nagyon hideg lett. Olyan magasra húztam a plédet, amennyire csak tudtam. A köhögés nem akarta abbamaradni és Jungkook aggódva keresett egy üveg vizet.
Nagyon jól esett a víz és a köhögésem is elállt. Aztán tüsszentettem egyet, amitől még jobban megfájdult a fejem. Eltorzult arccal markolásztam a takaró sarkát.
- Jól érzed magad? - kérdezte aggódva.
- Nem igazán - vallottam be. - Fázok és fáj a fejem.
- Nagyon meleg van, nem fázhatsz. Ha csak nem...
- Ha csak nem?
- Lehet, hogy lázas vagy - mondta és tenyerét a homlokomra nyomta, majd azonnal el is húzta. - Sszh, forró a homlokod. Azt hiszem megfáztál.
- Az lehet - szipogtam. - Könnyen megfázok.
- Nagyon rosszul vagy?
- Nem. Igazából most csak álmos vagyok - pillogtam fáradtan.
- Beljebb kéne csúsznod, hogy ne kelljen Jinnek átmásznia rajtad.
- Jó ötlet - bólogattam. - De nem megy. Képtelen vagyok megmozdulni - sóhajtottam fel.
- Majd én segítek - ajánlotta fel. Egyik kezével benyúlt a térdem alá, a másikkal meg a derekamat fogta és arrébb rakott. Aztán leült mellém és megizgatta a takarót.
- Így jó? - kérdezte.
- Igen. Köszönöm - ásítottam. - Nem gond, ha alszok?
- Nem. Aludj csak - mosolygott. Én pedig elkezdtem keresni a megfelelő pozíciót, de sehogy sem volt kényelmes.
- Olyan kényelmetlen ez a kocsi - nyafogtam, de félig már aludtam. Aztán egy láthatatlan erő késztetésére a fejemet Jungkook vállára tettem és a jobb kezemmel megmarkoltam a pulcsija ujját. Ha nem lettem volna beteg, ez soha nem történik meg, de ilyenkor nem tudok ésszerűen gondolkodni.
- Hé, egész kényelmes a vállad - motyogtam. Felnevetett és megcsóválta a fejét.
- Kösz.
Kinyílt a kisbusz ajtaja és a hangokból ítélve egy csomó kajával beszálltak a többiek. Mindenki elfoglalta a helyét egyszer csak megszólalt Jin.
- Hogy kerültök ti oda?
- Holy egyszer felébredt, de belázasodott és álmos lett, szóval arrébb ültettem, hogy ne keltsd fel, amikor visszajössz.
- És te miért ültél arrébb? - hallottam messziről Tae hangját.
- Látod, hogy kapaszkodik? Esélyem sincs megmozdulni - nevetgélt.
- Jobb lenne, ha gyorsan hazavinnénk - mondta Namjoon.
- Szerintem is - helyeselt Jin.
Éreztem, hogy Suga beindította a kocsit és elaludtam. Néha felébredtem egy pillanatra, amikor döccent a kisbusz, de szinte azonnal vissza is aludtam.
Nem sokra emlékszem akkorról, de azt tudom, hogy amikor hazaértünk, Jungkook rám terítette a már megszáradt pulcsimat és a karjában vitt az ajtóig, ahonnan apát követve a szobámba vitt és lerakott az ágyamra. Halkan elköszönt a szüleimtől és kiment.
YOU ARE READING
Azon a nyáron /BTS FF/ ✓
FanfictionEgy családi vakáció. Egy meglepő találkozás. Egy életreszóló barátság, szerelem és féltékenység. Találkozás a BTS-szel Görögországban, ahol megannyi váratlan, izgalmas dolog történik, csupán egy hét alatt. Vonzódás? Szerelem? Szerelmi háromszög? M...