Épphogy beszálltunk a kisbuszba, máris problémába ütköztünk. Az odáig oké, hogy Suga vezet, de hogy üljünk mi, többiek.
Végül ez lett a felállás: elöl J-Hope és RM ültek, középen Jimin és Jungkook között ültem én, hátul pedig Tae és Jin fogták közre Kaia-t.
- Oké, melyik partra menjünk? - kérdezte Suga, de már rég a központ felé tartottunk.
- Azt ne mondd, hogy még nem tudjátok - néztem a visszapillantóban a fiúra.
- Soha nem jártunk még Görögországban, honnan tudnánk? - vont vállat.
- Esetleg én segíthetek - szólalt meg Kaia hátulról.
- Hallgatlak, kapitány - szalutált.
Kaia elmagyarázta az utat és a szerinte nagyon szép tengerpart irányába vezette Sugát. A bökkenő csak az volt, hogy ez a rész majd félórányira, a város másik felén volt, és az egyetlen út, ahol biztosan odatalálunk, az a központon keresztül vezetett, ezzel pedig kábé egyórásra nőtt az út hossza.
Megkérdeztem őket, hogy mennyire érnek rá, mert hogy ez elég nagy távolság. Néhányan összenéztek és egyetértően megvonták a vállukat.
- Nekünk mindegy - mondták egyszerre. Megadóan felemeltem a kezeimet és inkább a házakat néztem, amik elsuhantak mellettünk.
Lassan álmosodni kezdtem. Persze, hogy álmos lettem, hiszen előző este későn feküdtem le és hiába keltem fel időben, a szervezetem még nem igényelte a pihenést. És az autó duruzsolása, meg a halk beszélgetés miatt csak még álmosabb lettem, mígnem egyszer csak lecsukódott a szemem.
Arra ébredtem, hogy megálltunk. Kinyitottam a szemem és döbbenten vettem észre, hogy Jungkook vállán aludtam. Gyorsan felegyenesedtem és körülnéztem a kocsiban. Hátul mindenki nyújtózkodott, mellettem Jimin és Kook is aludt. Elöl mind ébren voltak és a kiszálláshoz készülődtek.
Óvatosan felébresztettem Jimint, aki azonnal megajándékozott egy fényes mosollyal. Annyira zavarba jöttem, hogy inkább a jobbomon szunyókáló maknae-hoz fordultam.
- Jungkook - ráztam meg a vállát, mire kipattant a szeme és egyenesen rám nézett.
- Mi az, mi történt?
- Megérkeztünk - mosolyogtam.
- Máris? - nézett ki az ablakon. - Jól néz ki.
Kinyitotta az ajtót és mind kiszálltunk. Hűvös volt a szél, a felhők szürkébbek voltak a kelleténél, és tiszta volt a levegő. Ezt az időjárást szeretem a legjobban. Beszívtam a tenger illatát és a többiek után indultam.
Találtunk egy partszakaszt, ahol egy csomó kisebb-nagyobb kő volt, ezért azt a részt támadtuk le először. A fiúk élvezettel fotózták egymást és rengeteg selca-t csináltak. Eközben Kaia és én figyeltük őket, meg kavicsokat gyűjtöttünk.
- Hé, lányok! - kiabált oda Tae. - Gyertek ide, rólatok is csinálok képet - mutatott a kövek felé.
Kaia-val boldogan huppantunk le egy nagyobb kőre és próbáltunk valami normális pózt találni. Végül Tae utasított minket, aminek az lett az eredménye, hogy mindketten elkezdtünk nevetni.
- Hű, ez nagyon jó lett - nézett Tae a gépre.
- Mutasd! - álltam fel és odasétáltam hozzá.
Tényleg nagyon jó lett. Kaia jobb kezével átkarolja a vállamat, míg én a ballal beletúrok a hajamba. Mindketten nevetünk és látszik, hogy jól érezzük magunkat.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Azon a nyáron /BTS FF/ ✓
Hayran KurguEgy családi vakáció. Egy meglepő találkozás. Egy életreszóló barátság, szerelem és féltékenység. Találkozás a BTS-szel Görögországban, ahol megannyi váratlan, izgalmas dolog történik, csupán egy hét alatt. Vonzódás? Szerelem? Szerelmi háromszög? M...