Gregori Rihárd egy tizenhét éves kocka vagyok. Szüleimmel és ikerbátyával élek Budapesten a XII. kerületben. Itt a legnagyobb látni való a Normafa ami eredetileg viharbükk és a közelünkben van az Erzsébet-kilátó is. Nem túl érdekes város de unatkozni sem lehet. A szüleimnek hála jól vagyok tartva mert nagyon menő munkáik vannak és jól fizető is. Az apám Gregori Mihály ügyvéd Budán, az anyám Gregoriné Dr. Szabó Magda pszichiáter Budán. A testvéremmel is oda járunk gimnáziumba. Én emelt informatikára járok mert az álmom, hogy számítógépes játékokat készítsek. Harmadik évben fogom elkezdeni a szakot most még csak alapokat veszünk. Másodéves vagyok. A bátyámmal Robival nem egy osztályba járunk mert ő nem emeltezik amúgy én egy stréber vagyok a szemében. Jól tanulok el ismerem de nem egyfolytában. Ha tudná milyen vagyok még biztos jobban utálna mert imádja megkeseríteni az életem. Miatta már öt szemüvegemet kellet csináltatni félév alat. Kiskorunkban jóban voltunk nem tudom mi romot meg de nagyon bánom. A Jóreménység Foka nevű gimnáziumba járunk. Ahogy mondtam egy gamer vagyok és mellette hacker a legjobb barátom Gamerking200 és csak a netten ismerem. King-nek szoktam hívni. Még általánosban ismertem meg egy nettes rpg (karakter fejlődős) játékban. Az iskolában nagyon zárkózott vagyok ott beszélgetek az osztálytársaimmal de nem lógunk együtt és ilyenek, de általában a házi kell nekik. Nem tudom élőben, hogyan kell barátkozni azt sem tudom melyik nemhez vonzódom. Fiúkkal is ugyan olyan félénk vagyok mint a lányokkal. Szeretnék egyszer szerelmes is lenni még a plátói is megfelelne csak érteni szeretném mi olyan fantasztikus benne. Robi vajon volt már szerelmes? Sok mindennel szokott hencegni például a tetkójával és azzal, hogy dohányzik. Valakivel vetteti és biztos van munkája is mert anyáék már féléve nem adnak neki pénzt. Azon csodálkozom, hogy iskolába és haza is jár. Pedig hangoztatja, hogy utál minket a „kis tökéletes családot" úgy beszél mintha nem lenne a család része. Az iskola más tészta próbál egy szakmát szerezni, hogy több pénze legyen és elköltözön.
*********
Szeptember utolsó heten van és szerda. Ma törivel kezdjük a napot. Busszal járok iskolába néha apa bevisz minket de ma tömegközlekedés van. Egy óra az út. A tanítás nyolckor kezdődik ezért már hatkor fent vagyok, hogy a hat harmincas buszt elérjem. Egy osztálytársam is ezzel a busszal jár suliba. Ő egy közepes tanuló de mostanában sok rossz jegyet beszedet. Úgy tudom, hogy a bátyával él de nem tudom pontosan mert csak foszlányokat csíptem el a tegnapi órai beszédből ami a tanár szüntetet meg. Mócsy - Szűcs Márk olyan ember aki bevet egy leszarom tablettát és még mindig tart. Az öltözködése nagyon menő. King azt mondta, hogy az ilyen ruházatú emberek nem mindig rosszak. „Nem a ruha hordja az embert, ha nem az ember a ruhát." Ezzel arra utal, hogy nem szabad külső alapján ítélkezni és, hogy vegyek magamnak másmilyen ruhákat is ne csak ilyen jó tanulósat. Gyakran arra panaszkodik, hogy Ren a macskája is játszani szeretne velünk. Szerintem ez cuki a fura az, hogy annyira nem vagyok macskás. Nincs velük bajom de én nem tudnék egyről gondoskodni. Amúgy a Ren a Rentarou becézése. Valami anime karakter eredetileg. Ren egy mese szép hosszú szőrű perzsa. Az összes kép amit küldött róla meg van a gépemen. Más fél éves cica és heterokrómiás. A jobb szeme olyan élénk smaragdzöld mint az enyém a ball az olyan tengerkék mint az övé. Az elmondása szerint és az ő haja is fekete mint Ren bundája. Azzal viccelődik mostanában, hogy a gyerekünk , mert annyira hasonlít ránk. Miközben ezeken elmélkedem felszállt Márk és leült mellém.
- Jó reggelt .- köszönt és előszedi a füllesét.- Neked is. - válaszolom és én is bedugom a füllesem.
Márkban az a jó, hogy nem köt bele az emberbe még akkor sem ha mindennel kötekednek vagy vádolják. A tanárokkal is jóban van. Az ilyen napokon mikor mellém ül nem mindig kapcsolok zenét az övé olyan hangos, hogy én is hallom. Metált, rockot, j-rock és játék zenék.
Néha anime openingeket is hallgat. Nem vagyok animés csak Kingtől ismerem őket mert ő az. Azt hiszem a pontos megnevezés otaku, de nem vagyok biztos benne. Az animéknek is vannak fajtái mint a filmeknek. Most jut eszembe mostanában egyre gyakrabban ül mellém. Gyorsan körbe nézek még sok hely van a buszon még is ide ült. Meg van biztos jobb ismerős mellé ülni mint attól félni, hogy valami rémes alak ül melléd. Igen csak ennyi a magyarázat ha a barátom akarna lenni beszélgetést kezdeményezne. Viszont az is lehet, hogy azt várja én kezdjek beszélgetésbe. Hirtelen megböki a vállam. Nem szó semmi akkor miért bökött meg. Ó tényleg a fülles azt hiszi zenét hallgatok gyorsan kikapom.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A gamer fiúk
RomanceKét gamer fiú találkozása barátságukból szerelem lesz. Ricsi főszereplőnk attól fél, hogy ő képtelen szerelembe esni és még barátaival sem képes "normális" kapcsolatra. Legjobb barátját csak netten ismeri. Egy korrepetálásnak köszönhetően össze ba...