ep 7

4K 283 10
                                    

"သား....စာ​ေတြလိုက္​ႏိုင္​လား guide ​ေတြပါ​ေတြထာဖို႔လို​ေသးလား ခ်ာတိတ္​နဲ႔အတူတူတက္​မယ္​ဆိုလဲ ဆရာကိုအိမ္​မွာငွါးၿပီးသက္​ခိုင္​း​ေပးမယ္​​ေလ''

"ရပါတယ္​ စာလိုက္​ႏိုင္​ပါတယ္​''

"Pa ​ေန႔လည္​ၾကရင္​လာႀကိဳမယ္​​ေနာ္​ခ်ာတိတ္​ကိုလဲအိမ္​ျပန္​လိုက္​ပို႔​ေပးမယ္​​ေလ သားကိုတစ္​​ေယာက္​ထဲျပန္​လာတာစိတ္​မခ်လို႔ခ်ာတိတ္​ကိုပါအႀကိဳအပို႔လုပ္​​ေပးမယ္​ဆိုရင္​သားလဲအိမ္​ကိုတစ္​​ေယာက္​ထဲျပန္​လာစရာမလို​ေတာ့ဘူး''

"Pa သ​ေဘာပါ''

"အဲ့တာဆိုရင္​ pa companyသြား​ေတာ့မယ္​ driver kimကို​ေက်ာင္​းလိုက္​ပို႔ခိုင္​းလိုက္​ပါ paည​ေနၾကလာႀကိဳမယ္​​ေနာ္​''

"Nae pa ​ေကာင္​း​ေကာင္​းသြားပါ''

"Good luck သား😘''
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Kaiya ငါအလုပ္​အသစ္​ရၿပီသိလား''

"ခ်စ္​​ေလးကလဲပင္​ပန္​း​ေအာင္​ကြာ ကိုတစ္​​ေယာက္​လံုး႐ွိ​ေနတာကို ကိုလုပ္​​ေကြၽးမွာ​ေပါ့''

"F**k 😒😒😒''

"Hkhk ထုတ္​ႂကြားတာ. ​ေနပါအံုးအခ်ိန္​ပိုင္​းအလုပ္​မလား''

"Omm''

"ဘယ္​ဆိုင္​မွာလဲ''

"Sheep &bunny coffeeshop မွာအဲ့ကhyung​ေတြကလိင္​တူယူထားတာၿပီး​ေတာ့အရမ္​းခ်စ္​ပံုဘဲ''

"Yaoi​ေပါ့ ဘယ္​သူကukeလဲ''

"ဘာလဲ yaoi, uke''

"ဟူး.......​ေယာကၤ်ား​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​ႀကိဳက္​ရင္​ yaoiလို႔​ေခၚတယ္​ ဂ်ပန္​လို​ေပါ့ကြာ ukeဆိုတာက bottom ​ေပါ့ semeဆိုတာက top''

"သိလွခ်ည္​လား''

"ငါကစိတ္​ဝင္​စားလို႔ပါ''

"​ေယာကၤ်ား​ေလးႏွစ္​​ေယာက္​ဘယ္​လို xိုးမလဲကြငါစဥ္​းစားတာစဥ္​းစားမရဘူး ဒါမွမဟုတ္​sexကိစၥမလုပ္​ဘဲဒီလိုဘဲ​ေနၾကတာလား''

"Sexကိစၥက အိမ္​​ေထာင္​တစ္​ခုမွကတ​ေထာင္​့တ​ေနရာက​ေတာ့ပါတာ​ေပါ့ မင္​းကြာအ​ေပါက္​ပါရင္​ထိုးလို႔ရတာဘဲ''

"ပါးစပ္​ထဲထည္​့ၿပီးလား😨😨😨''

"ဟူးငါမင္​းနဲ႔ practicalဆင္​းျပမွပါလား မင္​းအင္​အင္​းပါတဲ့အ​ေပါက္​ကိုထည္​့တာ​ေျပာတာငတံုးရဲ႕''

က်ေတာ္ခ်စ္ေသာ ဦး [Completed]Where stories live. Discover now