Final

5.9K 250 5
                                    

အူဝဲ~~~~~အူဝဲ

"အိုးေရးေရး.......သားေလးရယ္.....တိတ္ပါကြယ္.....သားသား appaကသားသားတြက္ ႏို႔ႏို႔ေဖ်ာ္ေနတယ္.......''

အူဝဲ~~~~~

"သားသားေလးက daddyနဲ႔တူလို႔အေခ်ာေလးငိုေနတာေတာင္ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနတာၾကည့္ပါအံုး''

ခ္ခ္~~ခ္ခ္

"အားရီးဂူး လူလည္ေလး........hunေလးေရ သာသားခ်ိဳဆာေနၿပီျမန္ျမန္လုပ္ပါကြာ''

"ဆယ္ဟူdaddyေရ ၿပီးခါနီးပါၿပီဗ်''

အူဝဲ.....အူဝဲ

"Daddy သဲေလးႏိုးၿပီလား''

အူဝဲ.......

"ရၿပီ ဆယ္ဟူတို႔ daddyေရ''

"Hunေလး ဒီကိုဘဲယူလာခဲ့ေတာ့ကြာ ဆယ္ဟူေရာ ေယာလ္ဟီးေလးေရာႏိုးလာၿပီ ကိုယ္မႏိုင္ဘူးကြာ''

"လာၿပီ......လာၿပီ''

"Arigoo papaရဲ႕အသဲေလးႏွစ္ေယာက္ႏိုးေနၿပီလား.......ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းလိုက္တာကြာ''

"Hunေလးၾကည့္ပါအံုး သဲတံုးေလးေတြခ်ိဳဆို႔ေနတာ ''

"ဦး......ကေလးေတြကိုျမင္ရင္ kaiကိုသိပ္သတိရတာဘဲဗ်ာ သူတူနဲ႔တူမေလးကိုလာေတာ့ၾကည့္သင့္တာေပါ့ အဲ့ေလာက္ထိစိမ္းကားဖို႔လိုလို႔လားဟင့္''

"Hunေလးရယ္စိတ္မေကာင္းမျဖစ္ပါနဲ႔ကြာ သားကအဲ့ေလာက္ထိစိတ္မမာပါဘူး''

"Kaiနဲ႔ ဦးအဆက္သြယ္႐ွိရင္လဲ က်ေနာ့္ကိုေျပာပါ က်ေနာ္သူ႔အတြက္စိတ္ပူလို႔႐ူးေတာ့မယ္''

"အဲ့ေလာက္စိတ္မပူပါနဲ႔ကြာ ေမြးၿပီးတာတစ္လေက်ာ္ေက်ာ္ဘဲ႐ွိေသးတာကို စိတ္ထိခိုက္လို႔မျဖစ္ဘူးေလ သားလဲအဆင္ေျပမွာပါ''

"Kaiေလးအဆင္ေျပမွာပါ...........လြမ္းတယ္ kaiရာ''

"ေမာင္......''

"အင္း sooေျပာေလ''

"Oppaက ေမာင့္ကိုအျမဲေမးေနတာၿပီးေတာ့ အခုတူေလးနဲ႔တူမေလးကိုလဲ ေမာင့္ကိုေတြ႔ေစခ်င္တယ္တဲ့ေလ ေမာင္လယ္ခ်ိန္ထိေ႐ွာင္ေျပးေနအံုးမွာလဲဟင္''

"Soo ေမာင္ေျပာမယ္ ေမာင္ေလအခုထိhunကိုေမာင့္ရဲ႕ Hyung တစ္ေယာက္လိုႏွလံုးသားကလက္မခံႏိုင္ေသးဘူး''

က်ေတာ္ခ်စ္ေသာ ဦး [Completed]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz