ep 8

4.1K 295 9
                                    

"Arr စာရင္​း​ေတြလဲၿပီးၿပီ ဟူး စိတ္​ထဲတစ္​မ်ိဳးႀကီးမတင္​မက်ျဖစ္​​ေနတယ္​ အခ်ိန္​လဲ ၁၀နာရီထိုး​ေနၿပီဘဲ ဟူး ရင္​ႀကီး​ေလး​ေနသလိုဘဲ''

"Papa''

"အမ​ေလး''

"Paဘာဘာမဟုတ္​တာ​ေတြလုပ္​ထားလို႔ဒီ​ေလာက္​လန္​႔သြားတာလဲ pa​ေနာ္​ဟင္​းဟင္​း''

"Paမဟုတ္​တာမလုပ္​ပါဘူးကြာ စိတ္​ႀကီး​ေလး​ေနလို႔ ရင္​ထဲဘယ္​လိုႀကီးခံစား​ေနရမွန္​းမသိတာ ဘယ္​လို​ေနလို႔​ေနရမွန္​းမသိအ​ေနခက္​​ေနတာ''

"အိပ္​​ေဆး​ေသာက္​အိပ္​လိုက္​ပါလား''

"​ေနပါ​ေစ ဒါနဲ႔paအျပင္​ခဏသြားၿပီး​ေလညႇင္​းခံလိုက္​အံုးမယ္​ သားအိပ္​ႏွင္​့​ေတာ့''

"Nae,pa''

🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗🚗
"ခ်ာတိတ္​ျပန္​​ေရာ​ေရာက္​ၿပီလား ဒီအခ်ိန္​ျပန္​​ေရာက္​​ေလာက္​မွာပါ ဘာဘဲျဖစ္​ျဖစ္​ သြားၿပီးၾကည္​့တာ​ေကာင္​းမယ္​ထင္​တယ္​ စိတ္​ထဲမွာတမ်ိဳးႀကီးကြာ ခ်ာတိတ္​အ​ေၾကာင္​း​ေတြးရင္​ပိုၿပီး ရင္​​ေတြပူ​ေလာင္​ၿပီးစိတ္​​ေတြလဲ​ေလးလံလာတယ္​ခ်ာတိတ္​အိမ္​ကိုသြားလိုက္​ရင္​အခုလို​ေတာ့စိတ္​ႀကီး​ေလး​ေနမွမဟုတ္​​ေလာက္​​ေတာ့ဘူး ငါခ်ာတိတ္​ကိုစိတ္​ပူ​ေနလို႔ဘဲျဖစ္​မွာထင္​တယ္​ arrrခ်ာတိတ္​အိမ္​​ေတာင္​​ေရာက္​လာၿပီဘဲ ဟိုမွာခ်ာတိတ္​ညီမ​ေလးမလားဒီအခ်ိန္​ႀကီးမအိပ္​​ေသးဘဲ ဒါမွမဟုတ္​ခ်ာတိတ္​မ်ား မျဖစ္​ဘူး.... ဒီလမ္​းၾကားက​ေနဆိုရင္​ အျမန္​​ေရာက္​မွာပါျပန္​လွည္​့ၿပီး mainလမ္​းကသြားမ​ေနတာဘဲ​ေကာင္​းမယ္​.....''

ႁပြတ္​စ္​~~~ႁပြတ္​စ္​

"သိပ္​အရသာ႐ွိတာဘဲ''

"အာ့..​ေတာင္​း..​ေတာင္​းပန္​ပါတယ္​..မလုပ္​ပါနဲ႔ ''

"နားညီးတယ္​ ပါးစပ္​ပိတ္​ထားစမ္​းပါက​ေလးရာကိုကညႇင္သာ​ပါတယ္​.........​ေဟ်ာင္​့​ေဘာင္​းဘီအျမန္​ခြၽတ္​ကြာ ငါ့ညီ​ေလးကတင္​း​ေနၿပီကြ''

"သူ​ေလးလဲလိုခ်င္​​ေနၿပီနဲ႔တူတယ္​ က​ေလး​ေလးဘယ္​လိုလဲလိုခ်င္​​ေနၿပီလား''

က်ေတာ္ခ်စ္ေသာ ဦး [Completed]Where stories live. Discover now