Adam Price: Szia! Mondta Kate, hogy elhívott a nyárzáróba. Goldoltam én mint "Házigazda" is írok, hogy szívesen látlak 3 nap múlva. -oké úristen, kisebb szívrohamot kaptam most.. de csak nyugodtan és lazán..
Lilly Carter: Sziaa! Oksa ottleszek köszi.☺️
Adam Price: Lenne még egy kérdésem...
Lilly Carter: Hallgatlak..
Adam Price: Van már párod a bálra? 😊
Lilly Carter: Még nincs😶 Miért?-ahjj persze játsz a hülyét ez az Lill csak így továb...
Adam Price: Lenne kedved velem jönni?💙-hmm.. kékszivecske túlságosan is frienzoneon kívüli vagy...
Lilly Carter: Persze😊❤️
Adam Price: Akkor majd beszélünk💕
Lilly Carter: Oksa💞Adam Price becevét a következőre állítottad: Adam❤️💕
Adam❤️💕 a becenevedet a következőre állította: Lill❤️✨Úristen... most ez komoly? Valaki csípjen meg... Na most hogy ezen is túlvagyok, végre írok Katenek. Vagyis inkább áthívom mert ezt ki kell beszélnünk
~Hívás~
-Szia lill!
-Sziaa neem fogood elhinni mi törtéént!-ujjongtam neki a telefonba.
-Naa mesélj!
-Neem inkább gyere át ez nem telefon téma
-Kezdek félni-nevette el magát.- Okés negyed óra és ott vagyok!
-Szia
-Szia~Hívás vége~
Csak ültem a bárpulton, és gondolkoztam... tényleg írt nekem. Eddig soha nem írt akármi volt, bár nemhinném, hogy túlzottan tudja ki vagyok. Max látásból. Most komolyan? A suli egyik nagymenője. Olyan hülye vagyok... Tuti nem akar tőlem semmit. Most miért ne írhatna egy lányra akit meghívtak a bulijára? Bár ott a bál is...
Gondologodásomból a csengő hangja szakított ki, és rájottem, ittvan a barátnőm. Miután mindent elmondat neki utánna depiztünk, hisz nincsen csajos nap ilyenek nélkül. Megnéztünk egy romantikus, majd estére egy horror filmet.
-Ha idáig Adam nem fulladt bele a sok csuklásba, akkor semmibe-mondta nevetve Kate
Hát igen eléggé kibeszéltuk az egészet a beszélgetésunktől kezdve. Szerintem túlgondoltam az egészet. Ehhez túl pesszimista vagyok.~Adam szemszöge~
Sokan írtak, hogy jönnek a nyárzáróra. Ennek örülök, szerencsére anyámék odaadták a nyaralót úgyhogy helyszín pipa, már csak pia kell. Felhívtam Lukeot, hogy jöjjön már át segíteni. Persze igent mondott úgyhogy irány a bolt. Kicsit se néztek hülyenék, hogy így három bevásárlókocsinyi piát és egy kosárnyi nasit válogattunk. Ez úgy hatunk pénze, csak mi jöttünk vásárolni. Meg mondtuk, hogy aki jön az hozhatna valamit. Úgy talán elég lesz. Kicsit furcsálltam hogy eljön Lilly bár ismerem Kate-et, szóval biztos ő rángatta magával. Nem is néz ki rosszul , de majd meglátjuk. Miután bepakoltuk a piákat gondoltuk feltöltjük a kertben a medencét úgyhogy legalább Bikiniben láthatom a csajokat. Esküszöm felkeltette az érdeklődésemet Lilly. De amint mondtam nem ígérhetek semmit. Egyrészt nem hinném, hogy annyira érdekelném, másrészt úgysem bírom ki egy csaj mellett.
-Min gondolkodsz így haver?-kérdezte Luke.
-Áh semmi csak elkalandoztam-válaszoltam.
Persze ez mindig jó válasz...
YOU ARE READING
Zord szerelem
Romance-Tudom hogy nehéz, de egysz.. -nem tudta befejzni mert félbeszakítottam -Csókolj meg! -suttogtam ajkaira...