~Three

232 13 4
                                    

Lill szemszöge

Eljött a várva várt nap. Ma lesz a buli. Igaz a ruhám már megvan, de akkor is izgulok, hiszen még egy csepp alkoholt sem ittam. Najó néha de nagyon néha egy kicsi vörösbort és az utóbbi két sziveszteren pedig pezsgőt... Nagy teljesítmény mondhatom. Na de nézzük csak-megyek be apám szobájába az üvegvitrinhez- Mégsem állíthatok oda üres kézzel. Hmm-fogtam meg egy bontatlan sötét színű italt.-Jack Daniell's csak jó lehet-azzal megfotam és be is vittem a konyhapultra, nehogy itthonhagyjam mondjuk amilyen szerencsétlen vagyok ha hozzámvágják is képes vagyok elfelejteni... Amikor hangosan gondolkozok vajon Lucky nagyon hülyének nézhet? Na mindegy is...

2óra múlva, még másfél óra a buliig~
Kerestem egy masnit amivel átkötöttem az italt amint kicsit szemügyre vettem rájöttem, hogy whisky. Amikor ideges vagyok nagyon hisztérikás tudok lenni, ami most meg is látszik. Kate mindjárt ittvan. Pontosabban épp most ront be a házba
-Te meg hogy az istenbe nézel ki?-akadt ki kinézetemen. Öhm igen.. véletlen sem gyerekes hello kittys pizsamafelsőbe és egy szürke aprón kötött melegítőbe lenni még estefele is... Tök logikus.
-Hát az úúgy voolt...-kezdtem volna bele
-Nincs időm a hegyibeszédedet meghallgatni de gyere és öltözz aztán csinálom a sminked miközben te a hajadat sütöd be elől. Hátul majd megcsinálom én-adta ki a feladatokat
-Igen is főnökasszony!-tisztelegtem nevetve
Épp a szoknyám cipzárjával bajlódtam és miután felöltöztem jöttem rá igazán, hogy mennyire is dögös. Egy feketés ezüstös nem túlzottan füstös sminkem lett egy hasonló matt rúzzsal mint a szoknyám. A hajam felétől ilyen kócosan besütve. Imádtam. Hamar elment az idő, és már indultunk is. Kicsit korábban mentünk a kelleténél. Szerencsémre a piát hoztam. Az útra alig emlékszem annyira elmerültem gondolataimba és mire feleszméltem a hangos zenére, már a ház előtt álltunk. Persze én is tudtam, hogy felesleges de azért felvetettem ezt az ötletet is
-Figyi Kate nem mehetnénk inkább haza? Ott is tudunk bulizni.. Izé..
-Ezt te sem gondoltad komolyan-röhögött ki barátnőm.
-Igaz-sóhajtottam
És ezzel a lendülettel beléptünk a kapun. Egy magas fiú állt a kezében egy tollal és egy listával, majd megkérdezte a nevünk, és adott egy karszalagot. Miután szemügyre vettem akkor jöttem rá, hogy a kalandparkba van hasonló.
Mielőtt beértünk megláttuk a medencéző embereket. Kérdőm néztem Katere aki szintén értetlenül szemlélete az előbb említett dolgot. Ilyen a mi barátságunk. Néha egy szó sem kell és mi mégis megértjük egymást. Sikeresen bejutottunk. Egyből megcsapott a szeszes italok külonféle szaga a parfümök és izzadság keveréke. Barátosnémet szinte azonnal elvesztettem a tömegben. Szuper.. Ahoz képest hogy a hivatalos facebookos esemény szerint fél óra múlva kezdődik elég sokan voltak. Próbáltam megkeresni Adamet, mielőtt valamelyik barom ellopja a piáját. Mintha őt láttam volna ezért próbáltam célirányosan közelíteni felé. Több-kevesebb sikerrel. Végül odaértem és meggyőződtem róla, hogy tényleg ő az.
-Szia!-próbáltam minél jobban artikulálni de mégsem hülyén kinézni.
-Szia!-tette ezt ő is-gyere menjünk nyugisabb helyre-,,súgta" a fülembe ami csak az üvöltő zenének köszönhetően hallatszott annak.
-Oké-válaszoltam miközben teljes mértékben kirázott a hideg. Megfogta a kezem és elkezdett maga után húzni majd benyitott egy szobába ami be volt zárva ezért ő kinyitotta. Miután megtalálata a kismillió kulcs közül a megfelelőt, bementünk. Ahogy becsukta az ajtót már alig lehetett hallani a zenét. Szuper hangszigetelt falak, szóval ha épp megerőszakolni készül akkor nem jutok ki éleve..
ahogy megfordult felé nyújtottam az italt.
-Tessék ezt neked hoztam-mosolyogtam rá. Látszólag nagyon meglepődött.
-Oh hát köszönöm-vette el-erre nem számítottam-mosolyodott el olyan sármosan. Ne pirulj bele, ne pirulj bele, ne... késő..
-Szívesen. Gondoltam hozok valamit ha már meghívott lettem
-Megbontjuk?-mutatta fel
-Hát öhmm izé..-hebegtem össze-vissza
-Szóval még nem ittál-nézett a szemembe
-Nem-sóhajtottam
-Nyugi nempara ha nem akarsz akkor hanyagoljuk vannak virgin koktéljaink
-Neem épp itt az ideje kipróbálni.
-Jó, de töményen?-bizonytalanul néztem rá-jó akkor várj- majd azzal kinyitott egy ajtót ahonnan kihozott egy üveg colat és két poharat. Ő töményen itta, míg én colaval fele-fele arányban. Mikor belekóstoltam rosszabra számitottam és meglepetten konstantáltam, hogy ez finom amit szóvá is tettem.
-Nagyon finom.
-Tényleg? Azthittem nem fog ízleni. De be kell valljam nem szeretem ha egy lány töményet iszik.
-De azért megkóstolhatom?-biccentettem a pohara felé.
-Persze-tartotta felém. Én pedig elvettem majd óvatosan belekortyoltam. Ez már eléggé égette a torkom, de nem volt túl rossz.
-Nah?-kérdezte mire visszaadtam neki a poharat.
-Inkább maradok a sajátomnál. De nem rossz-gondolkoztam el.
-Amúgy-ivott bele abba amibe egy perce még én. Közben rákaptam a tekintetem egyenesen a szemébe, majd folytatta.
-Valamit szeretnék kérdezni..

Tudom.. rohadjak meg :DD
Nah de itt a csodás rész végre. Alig van időm írní, ami hamarosan megváltozik, mert az első félévemnek jónak kell lennie. Utánna lazább lesz és több rész igérem ❤️💖
Csók~

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 30, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Zord szerelemWhere stories live. Discover now