Maç berabere bittikten sonra herkes evine dağılmış, kocaman okul sessizliğe bürünmüştü. Okuldan süzülen tek ışık koçun odasına aitti.
"Eğer bu çocuksu hareketlerini tekrarlasan atacağım seni. Kaptan olman umurumda değil."
Flash Thompson tam ağzını açacaktı ki Koç odasının lambasını kaparken gürledi.
"Bursun umurumda değil."
Flash odada tek başına kaldığında küfür ederek eşyalarını toplamak için dolabına ilerledi.
"Hay içine!"
Eşyaları yere döküldüğünde duyduğu ıslık sesiyle karanlık koridora bakındı. Gözlerini devirip tekrar eşyalarını toplamaya başladı. Birkaç kitabını sınav için çantasına sıkıştırdıktan sonra koridorun sonundaki çıkışa ilerledi. Aynı ıslık sesi daha net duyulduğunda Flash korkuyla arkasını döndü.
"Annen geç saatlerde dışarıda olmana kızmıyor mu?"
Flash karartı olarak gözüken bedeninin kime ait olduğunu sesinden anladığında korkuyla geriledi.
"Cevap vermeyecek misin?"
Flash arkasında ki kapıyı zorlamaya başladığında adım sesleri oldukça yavaş bir şekilde yaklaşmaya başladı.
"Korkma!"
Flash omzuna değen soğuk ellerle titremeye başladı. Omzundan tutulup geri çevrildiğinde gözleri karanlıkta parlayan kahverengi gözleri buldu.
"Se-sen o uçaktaydın."
Karşısındaki bedenin kalkan dudağını takip ettikten sonra dizine yediği tekme ile yere eğildi. Soğuk eller saçını kavrayıp onu sürüklemeye başladığında Flash hırıltılı çığlıklar ile kurtulmaya çalışıyordu.
"Uslu durursan öldürmem."
Flash bir anda durduğunda müthiş bir kahkaha ile yemekhaneye girdiler.
"Hemen."
Wade kocaman bedeni yere fırlattıktan sonra Ölüm Havuzunun yazdığı tahtayı çabucak temizledi ve Flash'ı ensesinden kavradığı gibi tahtanın önüne getirdi.
"Listeyi gözden geçirelim."
Flash ismi tüm tahtayı kapladığında ellerini üstündeki kota silerek Flash'ı serbest bıraktı.
"Bakalım ne kadar hızlısın, yıldız oyuncu."
Wade, Flash'ı ayağa kaldırıp iteklediğinde Flash önce bekledi ama sonra yalpalayarak koşmaya başladı. Ne arkasına bakıyor ne de sağını solunu kontrol ediyordu. Flash okulun içinden çıktığında direk okulun kapısına ilerledi. Kapının kilitli olduğunu düşünerek her zaman kaçtığı duvara koşmaya başladı.
"Bundan daha hızlı olman gerekecek."
Flash yakından gelen sesi duyduğunda korkuyla demir tellerin üzerine çekti kendini....
××××
spidey is out ✌
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ghost behind u ¤ spideypool ✅
Fanficau/ texting Peter arkasını döndüğünde Wade bir anda üstüne atladı. 'BOO'