~~ 3 gün boyunca hastahane' de biricik dostumun uyanmasını bekledim. 3. günün sonunda uyanmıştı. Uyanır uyanmaz bunu ona kimin yaptığını sordum.
"Bunu bana Enes yaptı.. Atakan'ın gizli sapıklarındandı. Atakan ile beni öyle görünce olan oldu..." dedi. Duyduklarıma inanamadım. 2. İntikamım bu olacaktı. Akşam olmuştu ve bekle bekle yorulmuştum. Ruhi'nin pipisini tutarak uyuya kalmisim.~~Sabah erkenden uyandım. Atakan'ın ve Enes' in izini sürerken telefonum çaldı. Arayan Barandı. Telefonda bana "Pipisiizzz, Pipisizzzzz" diyip durdu. Bu olanlar beni korkunç birine dönüstüruyordu.
~~Sonunda onların izlerini bulmuştum. Enes, Atakani bir depoda tutuyordu. Deponun kapısı açık kalmıştı. Dur bir saniye!!! İçeride neler oluyorduuu!! Enes Atakan'ın ağzına sıçıyordu ve götünü parayla siliyordu.... Oracıkta kusmuştum. Atakan'ı kurtarmak icin yardıma ihtiyacım vardı. Hemen Kafalar ekibinden Bilal ve Fatihi çağırdım. Geldiklerinde çok geç olmuştu. Atakan enesin bokunda boğuluyordu. Acilen suni tenefüs yapılmalıydı. Ama boka bulanmıştı. Ve çok iğrençti.
~~ Bu arada dışarıdan bir çığlık sesi geldi. Aniden hepimiz ürperdik. Gelen Kerimcan Durmaz'di. Kerimcan ben bok yalamayi severim dedi ve Atakan'a suni tenefüs yapıp onu kurtardı. 5 dakika içerisinde heryer tertemiz olmuştu. Kerimcan o bok yığınını yalayıp yutmustu.
~~Berkcan intikamını nasıl alacak??~~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Berkcan'ın Intikamı
FanfictionBerkcan bir gün uyandığında, pipisinin olmadıgını görür. Pipisini Baran yemiştır. Berkcan intikamını alacaktir