~Peste 25 de ani si 69 de luni~
Tea a ramas casatorita cu cei 7 soti ai ei.A avut si 7 copii pe care ii chema Dylan Junior,Stefan Junior,Isaac Junior,Klaus Junior ,Niall Junior si Zayn Junior.Toti erau o familie fericita.Cand sotii si copiii veneau de la serviciu si de la scoala,Tea ii astepta cu placinte.Fiindca erau 14 persoane,ea avea nevoie de ajutor asa ca m-a chemat pe mine.Eu ii ajutam sa manance placintele mai repede.
Ea a mai devenit si o cantareata renumita in 69 de tari
***
Oana s-a casatorit cu Thor si era o mare bogatasa.Aveau cate o casa in fiecare oras din fiecare tara.Aveau si trei copii si toti aveau premiul Nobel.
***
Paula era casatorita cu Dimitri si aveau un catel.Ea a devenit o mare creatoare de moda,interpret (limbajul semnelor) si un foarte priceput ghid turistic.
***
Ana a ramas singura cu 69 de pisici si la spitalul de nebuni criminali.Dupa un timp a evadat de acolo si a fugit in lume.
***
Ovidiu a ajuns Godzilla care a distrus New Yorkul
***
Kenny a ramas casatorit si are tripleti.
***
Eu nu am imbatranit deloc fiindca m-am transformat in vampir si m-am mutat in Midsomer.Era un orasel linistit cu oameni linistiti.Cel putin asa era.Dupa ce am ajuns eu acolo,oamenii au inceput sa dispara in mod inexplicabil si intr-un an tot orasul a deveniti pustiu.Imi placea mai mult asa fiindca puteam sa fac ce voiam.
Dupa 2 saptamani m-am plictisit deoarece nu aveam cu cine sa vorbesc asa ca le-am sunat pe Tea,Oana,Paula si pe Kenny si i-am invitat la mine.As fi invitat-o si pe Ana dar imi era un pic frica de ea.
Toti au venit cu familiile lor in orasul parasit si am mers la restaurant.Acolo am tot depanat amintiri si copiii au inceput sa se joace.Ei aruncau cu scaunele unul in altul,sareau pe mese,si daramau ghivece cu flori.
Spre final,cand oaspetii se pregateau de plecare a inceput sa ploua cu diamante.Eu le-am explicat ca este un fenomen normal pentru acest oras si ca de cand l-am adus pe Freddy (norisorul din Skittles) se intampla asta in fiecare zi.Cand au auzit asta m-au intrebat daca pot sa mai ramana ceva timp in oras.Eu le-am zis ca pot sa stea cat vor,fiindca in afara de mine si de un mos tacanit (pe care tot incerc sa il prind dar mereu scapa) nu mai este nimeni.
Asa ca s-au mutat toti in oras.
O sa ne distram aici.