Capitolul 1

51 5 1
                                    

Acum ca oamenii au aflat ca in Midsomer ploua cu diamante voiau sa se mute in el.Era logic faptul ca nici nu ma gandeam sa las pe oricine sa locuiasca aici.

Trebuia sa platesti  chirie pe luna.Ea era 2 · valoarea nestematelor pe care le gaseai.Cine nu era de acord era lovit de fulgerele lui Freddy sau ale lui Thor

***

Cei care s-au mutat sunt:Tony Stonem,Evan Peters,J Balvin,Marcel Gerard,Elijah,Alaric,Lydia,Ethan,James Franco,Tyler Blackburn,Ben Barnes,Hanna Marin,Natalie,Ashley Marin si multi altii.

In oras a intrat si Christopher Macaroane (nu am vrut sa il las,dar intr-o noapte,cand am lasat poarta orasului deschisa,el a sarit gardul.Inca incerc sa il prind si sa il dau afara.)

***

Aici aveam si case bantuite.Cea in care stateam eu era una din ele.

La subsol eu nu aveam un monstru ca orice om normal.Eu il aveam pe Evan Peters si il vizitam in fiecare zi sa il intreb ce mai face.

***

Tea si-a cumparat un iepure pe care il cheama Zarzavat si care a inceput sa roada mobila din casa,hainele,canapelele si pe Stefan.Tea a vrut sa il duca la dresaj dar dupa prima lectie,dresorul a renuntat fiindca Zarzavat l-a muscat de ochi.

***

Eu am reusit sa imi cumpar un caine fiindca acum nu mai locuiam cu parintii si puteam sa fac ce vreau.

L-am luat pe Cerber,cainele cu 3 capete.

Dimineata il lasam prin curte si mereu rupea copacii si sarea gardul la vecini, intra pe horn , ajungea la ei in casa si le manca biscuitii.

Am primit multe plangeri pe tema asta si pana la urma l-am inchis pe Cerber in subsol, cu Evan.Acum aveam mai multe motive sa cobor acolo.

***

Tea mergea in fiecare seara cu Zarzavat la plimbare.Acesta mereu rupea lesa si fugea.

Ca sa nu se mai intample asta,Tea i-a cumparat o lesa din plumb.Asa dura ceva timp sa o roada si apucau sa termine plimbarea.

Intr-o seara, fiindca aveam teme, am rugat-o sa ii ia la plimbare  pe Cerber si Evan.

Cand mergea pe strada a trecut masina de inghetata pe care o conducea Ovidiu, care era firma de ceasuri.

Evan a mancat lesa si a inceput sa fuga dupa masinuta.Dupa el au plecat si Cerber si Zarzavat si oricat ar fi incercat Tea sa ii opreasca nu a reusit.

Pana la urma cei trei au oprit masina de inghetata si au inceput sa o manance.Evan ii manca rotile, Zarzavat s-a apucat de faruri si Cerber il manca pe Ovidiu, care striga sa nu il ajute nimeni fiindca ii placea.

Am ajuns si eu acolo si am inceput sa mananc inghetata.

Spre final nu a mai ramas nimic din masina asa ca toti am plecat acasa.

***

Pe drum ne-am intalnit cu Emma Roberts care a zis ca ii sparge nasul lui Evan fiindca s-au logodit dar acesta a mancat-o.

-Pot sa il inchiriez si eu pe Evan? Am un vecin foarte enervant care imi trimite flori in fiecare zi si il bate pe Stefan.a zis Tea

-Sigur, dar sa il tii la subsol. am zis eu

Tea a plecat acasa si eu la fel.

***

Ana s-a mutat si ea in oras dar cu un nume fals.Ea se numea acum Anna.

Intr-o zi Paula s-a intalnit cu ea pe strada.

-Ce mai faci,Ana? a intrebat Paula

-Eu nu sunt Ana.Eu sunt Anna.

-Esti sigura? Arati la fel.

-Cred ca ma confuzi.

***

Tea l-a lasat pe Evan la gradinita si urma sa il iau de acolo cand veneam de la scoala.

Dupa 7 ore am plecat dupa el dar cand am ajuns la gradi, toti copiii erau mancati.

Educatoarele erau foarte ingrijorate si mi-au spus ca pe viitor daca il mai las aici pe Evan, ma dau in judecata.Atunci el s-a enervat si a inceput sa arunce cu scaunele prin incapere.

Am plecat de acolo si le-am spus ca o sa revin peste 2 ore.

***

Tea a mai avut si 7 fete pe care le chema Tea Junior 1,Tea Junior 2,Tea Junior 3,Tea Junior 4,Tea Junior 5,Tea Junior 6 si Tea Junior 7 si fiindca nu mai aveau loc in nicio casa din oras si-au cumparat un hotel.

***

Evan a fugit de la gradinita si a ajuns la hotelul unde locuia Tea cu familia ei.Acolo a intalnit-o pe Tea Junior 1.La inceput voia sa o manance dar apoi si-a amintit ca daca face asta Tea o sa il omoare asa ca a invitat-o la un iaurt la mine acasa.Dintr-un iaurt s-au facut 2, apoi 3, dupa asta tot frigiderul.

Cand am ajuns acasa nu mai aveam nimic de mancare asa ca i-am trimis pe amandoi la Mega  Image sa cumpere ceva.Cand au ajuns acolo,Evan a inceput sa manance alimentele de pe rafturi chiar daca angajatii ii tot spuneau ca trebuie sa le plateasca.

***

Tea a inceput sa se ingrijoreze fiindca Tea Junior 1 nu mai venea acasa asa ca a plecat dupa ea.Pe drum a vazut-o cum il ajuta pe Evan sa se miste.Acesta acum era rotund ca o bila si mare cat un autobuz fiindca a mancat tot magazinul si oamenii care se aflau in el.

Au plecat toti la hotel dar fiindca Evan nu incapea pe usa, l-au rostogolit  in garaj.

 Stefan Junior nu putea sa stea linistit asa ca s-a dus la Evan si l-a intepat cu acul si acesta a explodat.

Cand Tea a vazut asta a intrat in panica fiindca nu putea sa mi-l dea dimineata in bucati.Ea l-a pus pe Klaus si pe Dylan sa il lipeasca pe Evan cu scoci.

Cand am venit sa il iau arata diferit.

-Cine e asta? am intrebat

-Este Evan. a zis Tea

-Arata ca naiba!Ce i-ai facut?!

-Eu nu vad nimic diferit la el.Nu stiu ce ti se pare asa ciudat.

-Serios?! In primul rand ,are capul intors invers, cu fata la spate,apoi in loc de un picior are o mana si in loc de o mana are un picior plus ca se vede ca l-ati lipit cu scoci.

-Nu arata chiar asa de rau.

-Sa stii ca aici ai dreptate.Arata oribil !!! Cum o sa il fac sa arate ca inainte.

-Stiu eu o vrajitoare care l-a ajutat pe Kenny sa isi revina.Poate il ajuta si pe el. a zis Klaus

A avut dreptate fiindca atunci cand a venit de la vrajitoare,Evan arata exact ca inainte sa explodeze.

***

Oana dormea cand a auzit niste zgomote venind de afara.

A iesit si l-a vazut pe Thor care arunca pietre intr-un om care statea sub balcon si canta la chitara cam asa:

Florile sunt gri,peretii mov

Sa stii ca nu sunt un clovn

Eu pe tine te iubesc

Si cu tine vreau sa ma casatoresc

Sa ne suim pe casa

Sa punem o masa

Eminescu e un ratat

Acum eu sunt imparat

Cand Oana a vazut asta, aproape ca i s-a spart o vena la cap dar cand si-a dat seama ca poezia era pentru Thor mai avea un pic si facea infarct.

***

Intr-un weekend Paula a fost cu Dimitri intr-o poienita la marginea orasului doar ca acolo toate animalele se comportau foarte ciudat.Pasarelele in loc sa cante se dadeau cu capul de copaci,veveritele fumau si aruncau tigarile pe iarba, albinele se drogau si florile injurau.

Dimitri i-a spus Paulei ca asta li se intampla din cauza radiatiilor sau a poluarii.I-a mai zis si sa nu se uite in ochii unui drogat fiindca dupa aceea devii si tu unul.

Si alogica are sensUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum