Peste Seven Man a dat un Ferrari si a ajuns la spital la morga.Toti cunoscutii am fost la inmormantare dar nu am fost tristi fiindca masina era scumpa si arata foarte bine.
Tea s-a trezit din visul ei muzical dar nu i-a trecut chestia cu vorbitul in rime.
Ea a zis:
-Vai de capul lui de retardat
Mai bine ca a fost calcat
Si-a luat-o in freza
Am auzit ca a fost pe faleza
Pacat de masina
Ca i-a stricat si o bobina
Dupa asta Tea a plecat la scoala fiindca urma sa dea test la logica.Aceasta era o materie foarte ciudata.
Intrebarile erau cam asa:
1.Care este materia ta preferata:
a) logica
b)logica
c)logica
d)logica
2.Care este trupa ta preferata:
a)One Direction
b)One Direction
c)One Direction
d)One Direction
3.Care e mancarea ta preferata:
a)pizza
b)pizza
c)pizza
d)pizza
4.Ursii polari sunt:
a)dreptaci
b)stangaci
c)sifonati
d)traumatizati
Toata lumea a luat 10.
***
Cand Ana isi facea curat in camera, si-a aspirat hamsterul pe care il chema Fanica Hamsterica.
Saracul Fanica a trimis mesaje S.O.S.,SMS,a urla,a sunat pe fix fiindca Ana nu raspundea pe mobil,a incercat o gramada de chestii si tot nu l-a auzit nimeni.S-a stricat si aspiratorul dar tot nu a fost salvat .Dupa 2 saptamani de stat acolo,Fanica ar fi trebuit sa plece intr-un loc mai bun.Si-ar fi dorit el,nebunaticul, dar nu s-a intamplat asta.A ramas sa bantuie pe pamant pana il salva cineva din aspirator.Plus ca voia sa se razbune pe Ana.
Mereu cand ea facea curat in casa ,i se intampla ceva rau: ii cadea o vaza in cap,se lovea de pereti,se impiedica de covor,cadea peste televizor,cadea dupa canapea,era vai si-amar de ea.
Intr-o zi a chemat-o pe Paula pe la ea, iar aceasta a venit cu Alaric,temutul vanator de pudeli si fantome.
Au pus camere peste tot si au asteptat ca sa se faca seara.Pe la ora 26:61,noaptea au auzit un zgomot ce suna ca o rotita de hamster care se invartea.Dintr-o data a aparut Fanica si a inceput sa arunce cu seminte dupa Ana.Alaric a sarit pe el si au inceput sa se bata.Hamsterul i-a intrat in pantofi si l-a muscat de degete.Alaric a inceput sa tipe si a fugit acasa.
Ana a luat un facalet si a dat in Fanica.Acesta a inceput sa planga si i-a spus ca tot ce isi dorea era un stapan care sa il iubeasca si sa observe ca de 2 saptamani nu mai este in cusca.
Paula a certat-o pe Ana fiindca nu a fost capabila sa aiba grija de un amarat de hamster si i-a zis ca o sa-l ia pe Fanica la ea si o sa fie noul ei animal de companie.Acum Paula avea un hamster fantoma