57.bölüm

1.4K 78 1
                                    

~1 gün sonra~

~(İsminiz)'in ağzından~

Jungkook dün beni eve bıraktıktan sonra hiç aramadı yada mesaj atmadı sanırım provada onu rahatsız etmemek en iyisi zaten o bana müsait olunca yazar .

~2 gün sonra~

~(İsminiz)'in ağzından~

Bugün'de jungkook bana mesaj atmadı aramadı da ben ona 20 tane mesaj attım sanırım 50 defa falan da aradım ama haber alamıyorum ve onu çok merak ediyorum .

~3 gün sonra~

~(İsminiz)'in ağzından~

Bugün jungkook'la konuşmayalı 3 gün oldu ve aklım jungkook'da olduğu için herkes son günlerde çok kötü durumda olduğumu söylüyor insanlar bile davranışlarımdan kötü olduğumu anladı ama jungkook'dan hala haber yok aramalarım 50den 100 falan olmuştu mesajlarımda 20den 70 olmuş elime telefonu aldığım zaman sadece jungkook'a mesaj atıyorum yada arıyorum ama tık yok gerçekten endişelenmeye başladım yeter artık nerede o .
Düşüncelerimi bir kenera bırakıp telefonu elime aldım ve jungkook'a mesaj attım
"Jungkook"

(Görüldü)

Mesajıma Görüldü atmıştı , günler sonra bana görüldü atması bile içimi rahatlattı ve tekrar mesaj attım
"Hey Jungkook"

(Görüldü)

"Jungkook neden gördüğün halde cevap vermiyorsun ? "
Jungkook: şuan müsait değilim
"Ah tamam "

(Görüldü)

~(İsminiz)'in ağzından~

Gözümden akan yaşın telefonuma geldiğini fark ettiğim anda ayağa kalktım ve telefonumu yatağa fırlatıp lavaboya girdim suyu açtım ellerimi yıkayacakken birden içimde tutamadığım göz yaşlarının akmasına izin verdim ağlamam gittikçe daha da artıyordu bu yüzden sesim duyulmasın diye küvetin suyunu açtım .
Ağlamamı durduramıyordum çünkü aradan 3 gün geçti ama jungkook ne aramalarıma cevap veriyor ne mesajlarıma cevap veriyor yada kendi bana oluşmaya çalışmıyordu en kötüsü ise bunu durup dururken yapması o gün arabandan inerken bana soğuk davrandığında anlamıştım normalde istemediğim halde arabanın kapısını açan adam o gün bırakın arabadan inmeyi yüzüme bile bakmamıştı ...



Heyyo ben geldim umarım bölümü beğenirsiniz sizi çok seviyorum ❤️

Kalbimdeki Şırınga |JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin