~(İsminiz)'in ağzından~
Jungkook hala bana mesaj atmadı 3 günden beri onu görmemem başka insanlara normal gelebilir sonuçta 16 yaşımdan beri army olduğum için bu yaşıma kadar onu görmeden yaşadım 3 günün benim için normal olması gerekirdi ama olmuyor çünkü buraya geldiğimden beri her gün onu görmeye o kadar çok alıştım ki şuan kendimi yurdu basmamak için zor tutuyorum aslına jimin'i mi arasam ama ne diyeceğim ki . En iyisi jungkook'a tekrar mesaj atmak
"Jungkook bugün birşeyler yapalım mı nöbetim gece . Bütün gün boşum istersen buluşalım "
Jungkook: istemiyorum
"Peki şey ama eğer istersen bana yazarsın "
Jungkook: istemem merak etme
"Jungkook neden bana böyle davranıyorsun farkında olmadan kalbini mi kırdım "
Jungkook: (İsminiz) artık senin hayatında olmak istemiyorum . Bence bundan sonra görüşmesek daha iyi olacakOkuduğum mesaj karşısında yaşadığım şokla yere yığıldım nasıl yani daha ona olan aşkımı bile itiraf edememişken daha sevgili bile değilken beni terk mi etmişti üstelik mesajla . Ona neden diye soracaktım ama ne olacaktı ki gerçekten bir açıklaması varmıydı zaten bu güne kadar hayal kurduğum kabahat bende bir umut belki beni sever diye düşünürken o beni daha sevgili bile olmadan bir mesajla terk etmişti .
Telefonumu kenara fırlatıp ağlamaya başladım normalde kimse duymasın diye sessiz ağlayan ben bu sefer bağıra bağıra ağlıyordum nasıl bana bunu yapar ki aklım almıyor ben ona ne yaptım durduk yere neden bana böyle davranıyor neden hayatımdan çıkmak istiyor .~Jungkook'un ağzından~
Günlerdir (İsminiz)'le konuşmuyorum ve bu o kadar zor ki onu tanıdığımdan beri her gün beraber olduğumuz için onu görmeye çok alışmıştım şimdi ise 3 gündür hayatımın anahtarını görmemek gerçekten çok zor .
Telefonuma gelen bildirim sesiyle ekrana baktım (İsminiz) mesaj atmıştı
(İsminiz): Jungkook bugün birşeyler yapalım mı nöbetim gece . Bütün gün boşum istersen buluşalım .
"İstemiyorum"
(İsminiz): peki şey ama eğer istersen bana yazarsın
"İstemem merak etme "
(İsminiz): Jungkook neden bana böyle davranıyorsun farkında olmadan kalbini mi kırdım
" (İsminiz) artık senin hayatında olmak istemiyorum . Bence bundan sonra görüşmesek daha iyi olacak "Zar zor attığım mesajı ona attıktan sonra ağlamaya başladım hayatımın aşkının o olduğunu sanıyordum ve şimdi de onun hayatından çıkmak bana zor geliyordu ona gerçekten aşıktım bu yüzden onun hayatından mesaj ile çıktım eğer ona yüz yüze söyleseydim hayatından çıkmak yerine dudaklarına yapışmış olacaktım biliyorum bu yaptığım çok kötü birşey bir kızdan mesaj yoluyla ayrılmak daha sevgili olmadan onu mesaj yoluyla terk ettim ama bunu yüz yüze yapamazdım . Kenara fırlattığım telefonu izledim belki (İsminiz) mesaj atar neden diye sorar diye ama ses seda yoktu demek oda onun hayatından çıkmamı bu kadar çok istiyordu ...
Merhaba arkadaşlar umarım bölümü beğenirsiniz yazarken ben bile ağlayacaktım neyse sizi çok seviyorum ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimdeki Şırınga |JJK
Fanfiction(İsminiz): benden ne istiyorsun jungkook . Jungkook: sadece seninle iyi anlaşmak istiyorum (İsminiz).