Jag vaknade av att Nicole puttade av mig från sängen så jag ramlade ner och slog i huvudet i säng bortet, jag kände efter om jag hade slagit hål i huvudet men det kändes bra och troligtvis så får jag en liten bula mitt på huvudet. Jag ställde mig upp och borsta va mig och tog min mobil för att kolla om Jag hade fått några noticar. "Ett medelande från Felix Sandman"
F: Heej!:)
K: Heej!;)
F: Vad gör du?:)
K: vaknade nyss av att Nicole puttade ut mig ur sängen;) dudå:)
F: kollar på film! vill du hänga imårn?;)
K: Visst när och vart?
F: 13.00 hemma hos mig?!:)
K: okej vad bor du då?
F: *****gatan 34
K: okej syns imårn då!:)
F: yes;)
Jag log och låste mobilen, Nicole vaknade av sig själv när hon rullade ut ur sängen av sig själv, hon tittade snabbt upp med ett förvirrat ansikte, hon kollade på mig och jag vek mig av skratt för det såg så roligt ut. Efter min skrattattack så berättade jag att
Felix och jag ska hänga imårn.
Omg ska ni hångla svara Nicole med en retsam ton. Haha vi får väll se svara jag med en retsam röst.
Hela dagen satt vi där och prata om allt mellan himmel och jord, vid 02.13 somna vi efter våran tråkiga dag men endå lyckad dag i sängen men tjejsnack och room service
Nästa morgon vaknade Jag utav att min mobil ringde.
Utan att kolla tog jag upp mobilen och svara med en morgonröst.
"Haha hallå" sa en röst som jag väl kände igen. Felix.
"oh eh hej" sa jag som var ny vaken
"förlåt om jag väkte dig haha"
"gör inget skulle ändå gå upp. vad har du på hjärtat då"
"undrade om du ville komma lite tidigare för om en timme skulle vi träffas"
"OMG ÄR KLOCKAN 12" halv skrek jag.
"Haha ta det lung chilla vi kan ses klockan 1 på expreco house" sa Felix och efter det tackade jag för att han ringde och väkte mig och sa att vi kunde mötas på stan först. Vi sa hejdå och la på efter vårat så kallad normalt samtal
Nicole jag måste låna kläder och smink jag ska träffa Felix om en timme sa jag och tog en handduk och gick in i duschen.
När jag kom ut så satt Nicole ett par jätte fina högmidjade trekvarts shorts och en tuptopp med axelband på.
Tack Nicole sa jag och tog på mig mascara. Eyeliner, puder, ögonbrynspenna,
Klar sa jag och snurra runt framför Nicole.
Perfekt sa hon och tog in mig i en kram.
Jag tog upp min mobil och kolla hur mycket klockan va så var det bara 15 min. Kvar tills jag skulle träffa Felix.
Oh shit måste gå ringer Dig sen sa jag och la till en kram till Nicole.
Hejdå ha det roligt och hångla inte för mycket.
Tror nog inte det sa jag och gick till bussen.
När jag var på exspreco house med Felix kände det så rätt och att jag var trygg.
Allt jag tänkte på var hur söt, perfekt, underbar han var ååååå dom där ögonen.
Jag tror jag dör
''Felix perspektiv''
Gud vad perfekt hon var allt med henne var perfekt. Hennes skratt leende personlighet söthet och allt med henne var perfekt.
Jag tog mod till mig och fråga henne om hon var singel.
Jag det är jag men jag skulle vilja ha en kille som jag kan mysa med och va med om jag är ensam sa hon
Okej jag är också singel sa jag och vi börja skratta.
Hennes skratt fick mina ben smälta. Var jag kär i Kim verkligen. Ja jag tror det.
YOU ARE READING
Love is love
FanfictionVad händer när hon går på the fooo konserten. Vad händer när hon träffar sin första kärlek. Läs så får du reda.....