''kims perspektiv''
Efter att vi har pratat en stund så bestämmer vi oss att gå hem till Felix och kolla på film.
Hoppa på bakom mig säger Felix och ger mig en hjälm.
Är du galen dom här är ju livsfarliga säger jag och peckar på motorcykel.
Ingen fara du kan hålla om mig så är du säker säger Felix tillbaka och ler
Okej säger jag och sätter mig på moppen och vi gör iväg.
Efter 10 min. Så är vi framme vid ett stort men inte för stort hus som jag gissar på att det är felixs.
Jag tar av mig hjälmen och följer efter Felix in i huset.
Hej sa en kvinna vid 38 års ålder.
Hej säger jag tillbaka och ler.Du måste vara Felix flickvän eller säger hon hon har ett stort leende på läpparna.
MAMMA säger Felix och kollar på henne med en mördablick.
Är du inte åå förlåt säger hon.
Jag ska nog låta er vara en stund säger hon och går iväg.Förlåt för mamma hon är pinsam säger Felix och tar tag i min handled och drar mig upp i ett rum som jag gissar på att det är hans.
Wow får jag bara ut mig.
Det var ett stort rum.Haha vilken film ska vi kolla på säger han med ett skratt som är underbart.
Okej säger jag. Det blir en komedi film så vi får lite skratt.
Halva filmen har gått och jag börjar bli trött. Är det okej om jag däckar här inatt frågar jag.
Ja det är det säger han och jag somnar direkt och efter en liten stund så somnar Felix också bredvid mig.
YOU ARE READING
Love is love
FanfictionVad händer när hon går på the fooo konserten. Vad händer när hon träffar sin första kärlek. Läs så får du reda.....