''Kims perspektiv''
Men vad gör du här frågar omar helt plötsligt. Eh...jo....jag och Felix hängde lite igår så jag sov över för jag orkade inte sova över. Jaha sa omar och nickade som att han fattade. Kan vi inte köra sanning eller konka sa omar helt uppspelt. Okej men Oscar och ogge ska komma när som helst så dom kan ju vara mer också sa Felix med ett leende som man drunkna i. Nej Kim skärp dig tänkte jag för mig. Vad tänker du på frågar Felix. Inget sa jag snabbt. Haha okej sa Felix och gick till köket för att hämta en flaska. Medans knackade det på dörren och omar sprang fram till den sen hörde man röster. HEJ KIM hörde jag ogge säga och sprang fram till mig och kramade mig hårt. Eh...aow...ogge.....du.....klämmer......mig... Oj förlåt sa ogge och kliade sig nervöst i nacken. Haha gör inget sa jag och klappa han på axeln. Är ni klara för sanningen eller konka sa omar helt plötsligt och kollade på Felix som kom nyss in på rummet. Okej vem börjar frågar Oscar. JAG sa omar helt uppspelt. Haha okej sa alla vi och satt oss i en ring på golvet. Omar snurrade och kom på Oscar. Okej Oscar sanning eller konka sa omar. Hmm sanning sa Oscar. Okej vad skulle du göra om en random tjej kysste dig frågade omar mer en till gjord röst. Hmm kanske kyssa henne tillbaka sa Oscar och blinkade till omar. Men Oscar inte sånt nu sa omar med en till gjord tjejröst och alla började gapskratta. Efter en liten stund när vi hade samlat allt skratt så snurrade flaskan och den kom på Felix. Okej sanning eller konka sa Oscar. Eh konka sa Felix lite kaxigt. Okej hmm kyss Kim sa Oscar och alla kolla och busvislade. Felix lutade sig fram och kysste mig. Det var den underbaraste kyssen jag har varit med om. Efter en stund så släpper han den och ler ett leende man kan dö för.
YOU ARE READING
Love is love
FanfictionVad händer när hon går på the fooo konserten. Vad händer när hon träffar sin första kärlek. Läs så får du reda.....